iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel
.Automobilová skupina Fiat Chrysler se přidala k BMW, aby společně vytvořili autonomní řízení páté úrovně (plně automatické řízení za všech podmínek provozu). Součástí partnerství jsou také technologické... celý článek »
Mototechna, značka pro prodej zánovních vozů v rámci skupiny AAA Auto, začala nabízet firemním klientům při nákupu vozů do dvou let stáří flexibilní variantu operativního leasingu s kalkulací zůstatkové hodnoty... celý článek »
Automobilky Toyota a Mazda spolupracují v několika oblastech a minulý týden svou spolupráci dále utužily podepsáním dohody o spojenectví, jejíž součástí je mimo jiné také společný vývoj technologií... celý článek »
Automobilka Škoda má po nečekaném odchodu Jozefa Kabaně nového šéfdesignéra. Stal se jím Oliver Stefani, který přebere od 1. září odpovědnost za oblast designu. Do Mladé Boleslavi se Stefani přesouvá přímo z... celý článek »
Automobilka PSA dnes oznámila dokončení prodeje dceřiných společností Opel/Vauxhall, které do nynějška spadaly pod General Motors. Dohoda o tomto prodeji byla podepsána 6. března 2017.Týmy Opel a Vauxhall již začaly... celý článek »
Společnost Sixt Leasing je oficiálně ekologickou společností. Domácí zastoupení totiž uspělo v auditu, který rozhodoval o plnění kritérií pro certifikaci normy ČSN ISO 26000 (010390). Audit kontroloval... celý článek »
Po elektromobilech Tesla S a X zahajuje Alza prodej dalšího modelu, kterým je BMW i3. Naskladnila čtyři kusy tohoto kompaktního elektromobilu v cenách od 1 155 000 Kč. Při prodeji těchto vozů spolupracuje Alza přímo... celý článek »
Mercedes-Benz zahájil v České republice provoz nového webu pro skladové dodávkové automobily. Zájemci o co nejrychlejší nákup vozidla tedy již nemusí se svou poptávkou kontaktovat jednotlivé dealery, nebo... celý článek »
Státní fond dopravní infrastruktury vydal tiskovou zprávu, ve které upřesnil finanční podmínky nákupu 535 osobních vozů. V tendru uspěla ve všech pěti částech veřejné zakázky Škoda. celý článek »
Značka Firestone spustila v roce 2014 program své „revitalizace“ na evropském trhu. Základem úsilí o návrat na výsluní jsou investice do produktů, rozšiřování produktové řady a zvyšování povědomí o značce.... celý článek »