iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Mercedes-Benz útočí na pozici prémiové jedničky
V prémiovém segmentu soupeří dlouhodobě o pozici „jedničky“, tedy automobilky s největšími prodeji, značky Mercedes-Benz a BMW. BMW bylo v posledních letech úspěšnější, ale Mercedesu v současnosti výrazně pomáhá rozšiřování modelové nabídky o nové modelové řady i nové generace těch stávajících.
Ze všech prémiových automobilek na světě má dnes značka ze Stuttgartu nejširší nabídku, která zahrnuje vše od miniautomobilu přes crossovery a UV různých kategorií, supersportovní vozy až po luxusní limuzíny. I díky tomu rostou prodeje Mercedesu v současnosti více než dvojnásobným tempem v porovnání s rivalem z Mnichova a přibližují jej tak opět pozici prémiové jedničky, kterou by se třícípá hvězda ráda opět stala v roce 2020. Je ale možné, že k tomu díky popularitě nových modelů dojde již dříve. Pozice trojky prémiového segmentu patří s mírným odstupem Audi.