iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Mototechně se daří, hlásí výrazný růst prodejů mladých ojetin
Značka Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku, hlásí meziroční nárůst prodejů. Dosud prodala 9185 „mladých“ ojetin a překonala tak celoroční prodeje roku 2017. Do konce prosince by tak Mototechna mohla podle svých plánů prodat až 12 000 aut a vykázat tak růst až o 30 %.
Značka Mototechna patří do skupiny AURES Holdings, jejíž součástí je i síť autocenter AAA AUTO. Mototechna je ovšem vyčleněna pro prodej zánovních vozidel, o které je na našem trhu stále větší zájem. Mototechna navíc může vozidla zdrojovat ve vlastních řadách, neboť nabízí například auta, která jsou vrácena z operativního leasingu Mototechna Drive.
„V průběhu tohoto roku prodáme každý měsíc v průměru o 355 zánovních aut víc než vloni, proto věřím, že v dalších dvou měsících naplníme cíl 12 000 prodaných aut. K tomuto výsledku máme dobře nakročeno. Po dorovnání loňských výsledků na 9185 aut jsme v tomto měsíci již prodali dalších 721 zánovních vozů. V současnosti jsme tak na čísle 9906. Další prostor k růstu vidím v zavádění inovací v oblasti prodeje, služeb a nových projektů, které pro nás vyvíjí inovační laboratoř AuresLab a v Mototechně je testujeme. Věřím, že tento přístup nám pomůže v roce 2019 dosáhnout minimálně stejného nárůstu jako letos, a v případě pokračujících příznivých ekonomických podmínek prodeje ještě zvýšit,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, pod kterou spadá značka Mototechna.
Nejprodávanějším modelem zánovních aut v Mototechně je na našem trhu Škoda Fabia, kterou následuje Škoda Rapid, Hyundai i30 a Škoda Octavia. Ve srovnání s loňským rokem nedošlo na prvních čtyřech příčkách k žádné změně, teprve na pátém místě vystřídala Škodu Yeti Dacia Duster. Nadále přitom roste zájem o SUV a MPV na úkor hatchbacků a sedanů. Oblíbené jsou také vozy ve verzi kombi, které si drží třetí pozici. Zajímavé je, že klesá zájem o vznětové verze na úkor alternativních paliv, která se naopak těší stále větší oblibě.