iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Na palubě vozů Volvo se objeví aplikace Skype
Volvo se rozhodlo zavést ve své nové modelové řadě 90 aplikaci Skype, která by měla přispět ke zvýšení firemní produktivity díky rozšířeným možnostem vzájemné spolupráce. Volvo je první automobilkou, která přichází s podobným typem výbavy.
„Všichni to dobře známe. Sedíme ve voze a snažíme se připojit ke konferenčnímu hovoru. Buď spojení nelze navázat, nebo vypadává. Navíc jsou hovory zamčeny dlouhými PIN kódy, které se snadno zapomínají. Z těchto důvodů se nejedná o nejlepší způsob, jak zahájit důležitý rozhovor. Mimoto tento způsob konverzace odvádí pozornost od situace na vozovce. S aplikací Skype pro firmy však všechny tyto problémy odpadají,“ uvedl Anders Tylman-Mikiewicz, viceprezident pro zákaznické online služby u automobilky Volvo.
Program Skype pro firmy využívají při své práci aktivně miliony lidí po celém světě. Ve vozech Volvo řady 90 budou mít zákazníci přehled o svých blížících se konferencích včetně informací o účastnících, přičemž budou mít možnost připojit se ke konferenčnímu hovoru jedním kliknutím na velkém středovém dotykovém displeji.
„Aplikace Skype pro firmy, rozšiřující nabídku našich komunikačních technologií, představuje další velký krok do světa naší palubní konektivity. S úsvitem éry autonomně řízených vozidel vidíme ve flexibilních nástrojích pro zvýšení produktivity ve voze budoucnost, v níž budou mít lidé možnost díky práci ve svém automobilu zkrátit si dobu, kterou budou trávit v kanceláři. A to je jen začátek kompletní změny způsobu, jakým budou lidé svá auta využívat,“ řekl Anders Tylman-Mikiewicz.
Výsledkem partnerství Volva se společností Microsoft, které aplikace Skype patří, je také zkoumání možností využití inteligentní osobní asistentky jménem Cortana s výslovným záměrem zařadit do palubního systému bezproblémové rozpoznání hlasu a kontextu, které lidem usnadní každodenní život předvídáním jejich potřeb. „Automobilka Volvo Cars razí novou cestu, která spočívá v přirozeném zařazení pracovního procesu do cestování. Lidé potřebují být produktivní, kdekoli se nacházejí, včetně svých automobilů,“ vysvětlil Ben Canning, produktový ředitel oddělení Skype pro firmy ve společnosti Microsoft.
Švédská automobilka pokračuje ve spolupráci se společnostmi Microsoft a Ericsson, která značce Volvo poskytla cloudová řešení, na vývoji vizionářských služeb a funkcí, jež pomohou rozšířit základnu jejích zákazníků. „Palubní komunikace je něčím, na čem ve Volvu pracujeme už dlouho. Již v době zavedení vestavěných telefonů na přelomu osmdesátých a devadesátých let nebo díky naší standardní Bluetooth handsfree konektivitě jsme pochopili, jak důležité je usnadnit lidem na cestách život a zároveň minimalizovat míru rozptylování řidiče,“ dodal Anders Tylman-Mikiewicz.