iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Personální a organizační změny u ALD Automotive
Na začátku října došlo u společnosti ALD Automotive ke dvěma personálním změnám. Tou první je nástup Martina Štětiny na pozici obchodního ředitele, druhou příchod Pavla Doležela a vytvoření nového oddělení Business Product Developement, které povede.
Úkolem Martina Štětiny (na hlavním snímku) bude zejména posilování pozice ALD Automotive na trhu operativního leasingu, prohlubování spolupráce v rámci skupiny Societe Generale Group a podpora při realizaci interních změn s cílem zvýšení pro-klientské orientace celé společnosti. Nově bude v jeho kompetenci rovněž vedení zákaznického oddělení.
Martin Štětina nastoupil do ALD Automotive v roce 2012 na pozici Business Cooperation Director a svým působením přispěl k výraznému nárůstu prodeje prostřednictvím skupiny SG GROUP, reprezentované na tuzemském trhu zejména Komerční bankou. „Moje nová pozice v rámci společnosti přirozeně navazuje na mé předchozí zkušenosti. Za své nejbližší cíle si kladu přibližování zákazníkům a obecné rozšiřování povědomí o operativním leasingu napříč všemi segmenty trhu, posilování dobrého jména a image značky ALD Automotive, další rozvoj spolupráce v rámci ostatních členů skupiny Société Générale v České republice a podíl na ekonomickém růstu společnosti. Veškeré kroky bych rád realizoval s týmem spokojených, pozitivně orientovaných a motivovaných lidí,“ řekl ke svému jmenování Martin Štětina.
Ke stejnému datu 1. 10. 2014 byl jmenován ředitelem nově vytvořeného oddělení Business and Product Development Pavel Doležel (doplňkový snímek), který přichází ze společnosti Auto Binck Holding. Vytvořením tohoto oddělení sleduje ALD Automotive posílení své pozice na trhu, čehož nelze dosáhnout bez inovativních a pro klienta zajímavých produktů. Dále bude do popisu činností tohoto oddělení spadat koordinace spolupráce s mezinárodními klienty, a to pod záštitou ALD International. „Chceme aktivně monitorovat situaci na trhu, pravidelně ji vyhodnocovat a těmto výsledkům pak přizpůsobovat plánování našich zdrojů a kapacit. Tento strategický monitoring a reporting bude nadále zastřešovat toto nově vytvořené oddělení ve struktuře naší společnosti. Velký důraz také klademe na takzvaný Partnership program, což je název pro produkty operativního white label leasingu pro značkové partnery, za který přebírám odpovědnost,“ komentoval Pavel Doležel.