iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Povodí Ohře poptává dva LUV s pohonem všech kol
Povodí Ohře vypsalo veřejnou zakázku na dvě skříňová užitková vozidla s pracovní vestavbou a pohonem všech kol. Výkon motoru je požadován minimálně 100 kW a rozvor má být maximálně 3,8 m dlouhý. Zájemci o zakázku musí svou nabídku podat do 19. 3. 2019.
Povodí Ohře předpokládá, že za dva upravené užitkové vozy nezaplatí víc než 2,7 milionu korun bez DPH a požaduje jejich dodání nejpozději do 30. 9. 2019 na adresu své centrály v Chomutově. Z technického hlediska je důležitý požadavek na pohon všech kol s tím, že trvale má být poháněna zadní náprava, pohon přední nápravy má být elektronicky připojitelný. To omezuje výběr na tři modely: Ford Transit, Renault Master v tovární úpravě Oberaigner nebo nový Mercedes-Benz Sprinter. Volkswagen Crafter nebo Peugeot Boxer (v úpravě Dangel) mají trvalý pohon přední nápravy s připojováním pohonu zadních kol.
Vozy musí být také vybaveny zvýšenou ochranou motoru a převodovky zespod, a to v továrním provedení. Minimální délka nákladového prostoru musí být 3530 mm. Tento rozměr je dán podle zadavatele délkou přepravovaného materiálu a požadovanou vestavbou a musí být dodržen.
Pracovní vestavba sestává z levého a pravého modulu, jejich základem jsou regálové úložné prostory, přičemž pravý modul má zahrnovat i výsuvnou pracovní desku s otočným svěrákem 125 mm. Pracovní prostor musí mít dvojí odvětrávání, vysunovací desku pro uložení elektrocentrály (nosnost 180 kg), čtyři vysokozátěžové elektrické zásuvky, podlahu z bukové překližky a řadu dalšího vybavení specifikovaného v technické zadávací dokumentaci dostupné zde.