iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » ŠkoFIN jde do jarní kampaně s "garancí nejlepší nabídky"
Společnost ŠkoFIN rozjede novou jarní marketingovou kampaň, na kterou si po výběrovém řízení vybrala agenturu Kaspen. Slogan kampaně zní: „Na jednom se shodnete. Garance nejlepší nabídky od ŠkoFINu“ a je doprovázen fotografiemi různých typů osobností s odlišnými názory, které jinak jen těžko hledají společnou řeč.
Na realizaci kampaně, která zdůrazňuje rozdílnost osobností, které by se nikdy neshodly, se podílel módní fotograf Benedikt Renč. Kampaň navazuje na loňskou Garanci nejlepší nabídky a propojuje ji s vizualizací koncernových vozů s prezentovanou nízkou měsíční splátkou. „Chceme opět stavět na bezkonkurenčních akčních nabídkách ve spolupráci s koncernovými značkami, stvrdit naši nabídku garancí a prezentovat ji ve spojení s pestrou škálou koncernových modelů, kde si každý, ať je jakýkoli, díky dostupným měsíčním splátkám vybere ten správný vůz koncernu Volkswagen. Brzy představíme také nové prvky naší komunikace, které do kampaně zapojíme“ uvedl šéf marketingu a produktu ve ŠkoFINu Lukáš Cankař a dodal sebevědomě: „Zájemce budeme opět směřovat na webové stránky a k více než 260 prodejcům koncernu VW, kde si budou moci výhodnost nabídky Škofinu ověřit. V rámci Garance nejlepší nabídky překonáme jakoukoli předloženou konkurenční nabídku úvěru nebo finančního leasingu od banky či jiné finanční instituce.“