iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Volvo má novou šéfku: Šárku Heyna Fuchsovou
Domácí zastoupení Volva mění svého šéfa. A řídit jej bude tentokrát domácí manažer, respektive manažerka. Franka Versaevela totiž od 1. července vystřídala na pozici Managing Director Šárka Heyna Fuchsová.
Frank Versaevel řídil české zastoupení značky Volvo od roku 2010. Pod jeho vedením se pozice automobilky Volvo na území České republiky nejen upevnila, ale také značně posílila. Frank Versaevel přechází od letošního července na nové působiště v Turecku, kde stane v čele tamního zastoupení značky Volvo. Své nadcházející působení vnímá jako výzvu a příležitost zúročit své zkušenosti z působení (nejen) na českém automobilovém trhu.
Po řadě let řízení českého zastoupení švédské automobilky zahraničními manažery (posledním českým manažerem ve vedení značky byl Martin Saitz) se tak vedení ujímá Češka. Šárka Heyna Fuchsová pracuje v zastoupení značky Volvo již 16 let. Po zkušenostech z obchodního oddělení reklamní agentury Young & Rubicam nastoupila v roce 1999 do tehdejší společnosti Volvo Auto Czech, s. r. o. (dnes Volvo Car Czech Republic, s. r. o.) jako marketingová manažerka a od té doby prošla řadou oddělení. Chod společnosti je jí tedy důvěrně znám z různých pohledů i problematik. Jako nejpřínosnější ve své kariéře osobně shledává zkušenosti z práce v největším dealerství Volvo v České republice, vlastněném v tu dobu společností Volvo Auto Czech. Zde působila jako vedoucí téměř čtyři roky, kdy měla na starosti kompletní agendu dealerství včetně plné zodpovědnosti za hospodářský výsledek. Poslední čtyři roky pracovala ve společnosti Volvo Car Czech Republic, s. r. o., na pozici Sales Manager.
Šárka Heyna Fuchsová hodlá pokračovat ve směru nastoleném svým předchůdcem nejen v oblasti řízení českého zastoupení, ale především v posilování pozice značky. „Jsem velmi ráda, že jsem dostala příležitost díky svým dlouholetým zkušenostem zajistit kontinuitu naší obchodní činnosti a strategie v době, kdy nás čeká na naše poměry nevídaná, zásadní obměna stávajících modelů Volvo,“ říká ke svému novému působení Šárka Heyna Fuchsová.
Vedle chystaných modelových změn, kdy je pro příštích pět let ohlášen příchod dvanáctky zcela nových modelů, čeká čerstvou šéfku Volvo Car Czech Republic, s. r. o., také zásadní obměna všech showroomů celé dealerské sítě a servisů v duchu nové celosvětové strategie značky Volvo, provázená velkými investicemi.