iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Značka DS má novou strategii i ředitelku - Martinu Bedrnovou
Skupina PSA se rozhodla dále posunout značku DS směrem k prémovému segmentu. V plánu je ještě větší míra nezávislosti, s Citroënem ji napříště nebude již z marketingového hlediska nic spojovat. Tomuto trendu odpovídá i zakládání samostatných importérských organizací.
V České republice, kde zajišťuje import značek Peugeot, Citroën a DS skupina Emil Frey, byla jmenována do funkce ředitelky značky DS Martina Bedrnová. Ta doposud zastávala funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA.
V rámci nového business plánu značky DS se počítá mimo jiné s vybudováním nového showroomu se zbrusu novým konceptem prodeje a servisu. KOncept má název DS Store. V České republice bude od října 2018 značku DS a požadovaný vysoký standard služeb v této nové éře reprezentovat coby silný a zkušený obchodní partner společnost Domanský. Ta otevře nový showroom v Praze.
Nová strategie značky DS je zaměřena na její zviditelnění a na vysokou úroveň služeb zákazníkům. Prvním modelem nové éry DS se stává DS 7 Crossback, SUV střední třídy. Na českém trhu se objeví letos na podzim. Prodej DS 7 Crosback a všech budoucích modelů DS již bude realizován výhradně v rámci sítě DS Store.