iFLEET » Aktuality » Fleet manažer » Český fleetový barometr startuje
Po čtyřech letech licenční spolupráce se časopis FLEET firemní automobily vrací do vydavatelství Club 91, s.r.o., kde v roce 2004 vyšlo jeho první číslo. Plán založit médium v oblasti správy vozových parků vznikl v dubnu 2004 a na podzim vyšlo první, okamžitě velmi úspěšné číslo. Za téměř osmnáct let ušel FLEET dlouhou cestu, lemovanou řadou inovativních počinů. Poslední dva roky byly velmi nestandardní a zřejmě na dlouho dobu poznamenají celou společnost. Je velmi pravděpodobné, že akcelerují trendy v oblasti osobní i firemní mobility, které sice nejsou ničím novým, ale dosud probíhaly poměrně pozvolna.
Problematika firemní mobility se po letech relativně poklidného vývoje, v němž se řešily otázky typu „vlastní, nebo půjčené?“, „cena, nebo TCO?“, „benzín, nebo diesel?“ apod. dostává do strategičtější roviny. A stává se předmětem zájmu vyššího a nejvyššího managementu. V reakci na to bude FLEET kromě své vlastní distribuce, zaměřené hlavně na exekutivní pracovníky fleet managementu, vycházet i jako příloha ekonomického týdeníku Ekonom. Podstatnou částí náplně každého ze čtyř čísel, které vyjdou v dubnu, červenci, listopadu a prosinci, bude průběžná anketa Český fleetový barometr 2022, v němž bude celkem 26 zástupců z řad tuzemských fleetových společností a dodavatelů odvětví odpovídat na otázku, kterou položíme. Půjde zpravidla právě o strategické otázky, které ta která skupina v dnešní době řeší. Listopadové číslo pak vyjde pod titulem GREEN CAR / FLEET a půjde o monotematické vydání se zaměřením na elektromobilitu.
Změnily se za poslední dva roky přístupy vaší společnosti k řešení mobility a pokud ano, jakým směrem? Jaké hlavní úkoly si v oblasti fleet managementu a mobility obecně kladete pro rok 2022?, to je otázka, na kterou odpovídají v dubnovém čísle zástupci fleetových společností.
A dodavatelů se ptáme: Jak ovlivnily události posledních dvou let vaši pozici a politiku v sektoru fleetových zákazníků? Jaké hlavní události očekáváte v letošním roce na poli fleetových obchodů?
Věříme, že tato diskuze bude pro všechny strany velmi zajímavá a vzejdou z ní další hodnotná témata. Tento formát se vydavatelství již osvědčil u jiného titulu Truck & business, zaměřeného na silniční autodopravu a logistiku, a nový „Barometr“ zaměřený na fleety je tak novou výzvou.
Součástí čísla budou samozřejmě i další témata a rubriky, jak produktové, tak neproduktové. Obecně však chceme posílit ekonomickou stránku fleetů nad produktovou.