iFLEET » Aktuality » Fleet manažer » Domácí Ford opouští Martin Sládek. Jeho odchod vyvolal několik personálních změn
Domácí zastoupení automobilky Ford patří co do personálního obsazení top managementu k nejstabilnějším. Díky plánovaným rotacím na funkcích se ani po mnoha letech manažeři nemusejí obávat, že by již nepotkali nové výzvy. Není tomu dlouho, co si v rámci jednoho takového „rotování“ prohodili funkce tehdejší technický ředitel Martin Sládek a marketingový ředitel Dušan Fornůsek. Martin Sládek (titulní foto) ovšem na marketingovém postu končí.
Martin Sládek, který se stal technickou ikonou domácího zastoupení Ford Motor Company, tak po devatenácti letech odchází z osobních důvodů. Uprázdněnou pozici nahrazuje modrý ovál tak, jak je jeho zvykem: z vlastních zdrojů. Novým marketingovým ředitelem se tedy stává Libor Beneš, který zahájil svou profesní kariéru u českého Fordu v roce 2006 a během deseti let zastával řadu funkcí od koordinace marketingové komunikace po pozici brand manažera, ve které byl zodpovědný za malé a střední osobní vozy.
Zodpovědnost za řízení obchodních aktivit včetně výroby a distribuce pak přebírá nový prodejní ředitel David Heneš, který do společnosti nastoupil v roce 2007 a pět let působil na několika postech v servisním oddělení. Od roku 2012 se věnoval oblasti obchodu a později fleetům v sekci prodeje. Jeho předchůdce, dosavadní prodejní ředitel českého Fordu Milan Sysel, další z dlouholetých zaměstnanců domácího zastoupení Fordu, bude nově působit na pozici Operations Manager, kde bude zodpovědný za plánování a strategické rozhodování v oblasti marketingu a prodeje.