iFLEET » Aktuality » Fleet manažer » FLEET odkrývá plány na rok 2017
Před nedávnem byla akcí Fleet Festival Praha a galavečerem ALD Automotive Fleet Awards 2016 uzavřen letošní ročník fleetových eventů časopisu FLEET. Již nyní jsou v plném proudu přípravy na rok 2017.
V příštím roce vyjde všech šest základních čísel časopisu FLEET ve zdvojené distribuci – kromě vlastní distribuce též společně s týdeníkem Ekonom. Cílem spolupráce s vydavatelstvím Economia, která trvá již více než pět let, je přiblížit problematiku pořizování a správy vozových parků i firemní mobility vůbec širší cílové skupině manažerů a podnikatelů. Společná distribuce tak výrazně rozšiřuje a posiluje schopnost Fleetu oslovit relevantní cílové skupiny jak s výkonnou, tak rozhodovací pravomocí v oblasti mobility. Letošní spolupráce, která byla postavena na společné distribuci tří čísel, se velmi osvědčila, takže se v roce 2017 ještě rozšíří.
Základní program Tour de Fleet 2017 počítá se třemi velkými fleetovými akcemi, a to se dvěma na jaře (Brno, Most) a jednou na podzim (Pardubice). Ty budou závazně naplánovány do konce listopadu a od té doby se budou moci zájemci o účast hlásit na našich www stránkách.
Další akcí pak bude Fleet Festival Praha spojený s udílením výročních cen, součástí bude i letos velmi úspěšná konference Face to Face. Detaily o formátu akce, programu a místu konání budou oznámeny v průběhu jara 2017.
Více individuality
V roce 2017 z programu Tour de Fleet zmizí dvě tematické akce (letos Den TCO v Olomouci a Technologický den v Dolních Břežanech), které byly sice velmi úspěšné, nicméně systém šesti závazně naplánovaných akcí již nedával prostor k realizaci jiných zajímavých projektů.
Od příštího roku se FLEET více zaměří na možnost konání individuálních akcí „na míru“ pro konkrétní dodavatelské firmy, zájmové skupiny, akce zaměřené na specifické zákaznické skupiny apod. pod hlavičkou Tour de Fleet 2017. Mimo jiné proto, že stále více fleetových dodavatelů naráží na vnitřní předpisy některých společností, které neumožňují jejich zaměstnancům navštěvovat produktové či jiné firemní akce a prezentace.
Po dohodě lze zorganizovat Den s Fleetem exkluzivně s jednou značkou či skupinou za přítomnosti dalších (nekonkurenčních) dodavatelů odvětví. Lze zorganizovat akci několika značek (joint promotion) se zaměřením na konkrétní zákaznickou skupinu (např. Bankovní Den s Fleetem, Energetický Den s Fleetem apod.).
Zorganizujeme exkluzivně Den s Fleetem i pro zákazníky z jiných dodavatelských odvětví než automobilky. Zajistíme doplňkový program, testovací vozy a pro snížení nákladů i prezentaci dalších nekonkurenčních produktů.
Při všech akcích zapojíme, dlouholeté zkušenosti, znalost synergií, odbornou kompetenci, rozsáhlou zákaznickou databázi a všestrannou kreativitu.
Samozřejmostí bude produkce od A do Z, elektronický registrační systém hostů, on-line objednávky testovacích jízd, natočení dokumentárního filmu z akce v TV kvalitě, mediální pokrytí atd. Tour de Fleet tak bude opět o něco účinnější jako efektivní nástroj podpory prodeje.
Co tedy lze očekávat od komunikační platformy FLEET v roce 2017?