iFLEET » Aktuality » Fleet manažer » Fleet vítá partnery Tour de Fleet 2016
Fleet vítá partnery Tour de Fleet 2016, 2. ročníku celostátního turné na podporu prodeje automobilů korporátní klientele.
Zlatým partnerem prvních tří akcí letošního kalendáře se stává Hyundai, který patří dlouhodobě k nejdynamičtěji rostoucím značkám na trhu a netají se ambicí stát se předním fleetovým dodavatelem na českém trhu. Více o plánech značky v této oblasti si můžete přečíst v rozhovoru s generálním ředitelem zastoupení Hyundai Vladimírem Vošickým v prvním čísle Fleetu.
Novými Stříbrnými partnery prvních pěti akcí se stávají též společnosti Princip a Secar Bohemia. Novým partnerem dvou akcí v prvním pololetí je také značka MOL.
"Tour de Fleet je otevřena všem fleetovým dodavatelům a jsme rádi, že tuto platformu loni využily destíky společností od automobilek, přes banky, finanční společnosti až po dodavatele náhradních dílů a servisu. Dvojnásob nás těší, že mezi partnery se stále častěji objevují vedle dovozních organizací také retailoví obchodníci, např. dealeři automobilů. Platforma Tour de Fleet se bude dále vyvíjet, a to směrem k větší efektivitě, flexibilitě a individualizaci spolupráce. Ale stále se stejným cílem - dostat potenciální zákazníky co nejblíže k fleetovým produktům," říká ředitel vydavatelství Club 91, s.r.o. Martin Mensa, které Tour de Fleet pořádá.
Ilustrační foto