iFLEET » Aktuality » Fleet manažer » Ford provede manažerskou "rošádu"
Domácí zastoupení značky Ford ohlásilo změnu na dvou klíčových manažerských postech. Od 1. ledna 2016 si totiž své pozice vymění její dosavadní marketingový a technický ředitel. Na počátku roku 2016 tak Dušan Fornůsek převezme roli FCSD (technického) ředitele společnosti, zatímco Martin Sládek se stane jejím marketingovým ředitelem.
Tato rotace na manažerských pozicích je součástí plánu karierního rozvoje obou manažerů a systému plánování nástupnictví ve společnosti Ford Motor Company, s.r.o. Zároveň je cílem této změny důslednější naplnění vize One Ford a užší propojení marketingového a poprodejního týmu. Jakkoli změna vstupuje oficiálně v platnost až 1. ledna 2016, manažeři si budou již během prosince funkce předávat a spolupracovat na plánech obou oddělení na rok 2016.
Dušan Fornůsek (46) pracoval ve společnosti Ford Motor Company, s.r.o. mezi lety 2000 až 2006 a poté opět od roku 2013 až do současnosti. A to vždy na pozici marketingového ředitele.
Martin Sládek (48) je jedním ze služebně nejstarších zaměstnanců českého Fordu, ke kterému nastoupil už v roce 1997 a zastával různé pozice v poprodejním oddělení (Bodyshop Specialist, Collision Repair Coordinator, Business Development Manager), naposledy – od 1. září 2010 až dodnes – funkci technického ředitele společnosti.