iFLEET » Aktuality » Fleet manažer » Opel získal nové fleetové zákazníky. Prodá jim stovku aut.
Značka Opel patřívala mezi nejúspěšnější fleetové značky našeho trhu a postupně se na výsluní zájmu domácích firem vrací. Fleetovému oddělení tuzemského zastoupení Opelu se totiž podařily dva další zajímavé obchody: škodovky za opely vymění mediální agentura Mediatel a firma Lightway zase vsadí na velkoprostorový model Zafira Tourer.
Mediatel odebere celkem osmdesát hatchbacků a kombíků modelu Opel Astra. „Jde o jeden z našich dosud největších fleetových obchodů pro nové zákazníky v letošním roce,“ uvedl k tomu Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení automobilky Opel. „Na vítězství v tendru společnosti Mediatel jsme velmi pyšní i proto, že se nám podařilo zvítězit u klienta, který až dosud používal vozy tuzemské značky Škoda.“
Obchodníci společnosti Lightway, která podniká v oblasti světlovodných systémů a zařízení, budou za svými klienty jezdit Zafirami Tourer. Firma Lightway jich převzala už osm, celkem jich bude provozovat více než dvacet.
„O vítězství aster u společnosti Mediatel i zafir tourer u Lightway rozhodovaly především ekonomické argumenty; zejména pořizovací cena a provozní náklady. Silným argumentem určitě byla i jejich vysoká spolehlivost, kterou dokládá řada nezávislých průzkumů,“ říká Zbyněk Janeček, Fleet Manager společnosti Opel C&S.
V zatím posledním žebříčku poruchovosti automobilů, který sestavuje renomovaná německá zkušební agentura TÜV, se většina modelů Opel se umístila v „zeleném pásmu“, tedy mezi vozy s nejnižším výskytem poruch. A například Astra se umístila o celých sedm příček před svým tradičním rivalem Volkswagenem Golf. Technickými kontrolami TÜV projde v Německu každoročně asi 8 milionů automobilů.