iFLEET » Aktuality » Fleet manažer » Zúčastněte se průzkumu Firemní mobilita 2021, získáte data, speciál a můžete i soutěžit
Magazín FLEET firemní automobily je partnerem celostátní ankety Firemní mobilita 2021, jejímž cílem je zmapovat současnou situaci ve fleet managementu a vysledovat trendy, které budou odvětvím hýbat v nejbližších letech. Hlavním pořadatelem ankety je leasingová společnost Business Lease. Budeme rádi, když se do této ankety zapojíte, odpovídat lze i zcela anonymně. Probíhá ve třech vlnách a ta druhá je právě v plném běhu. Vyplnění dotazníku zaměřeného v této fázi na problematiku Car Policy trvá jen pět až sedm minut a díky účasti získáte zdarma hlavní výstupy této ankety a v případě zájmu i speciální vydání magazínu FLEET, které vychází v říjnu a bude z části založeno právě na výstupech z tohoto průzkumu.
Každé kolo ankety Firemní mobilita 2021 sestává ze 12–14 otázek, respondenty tedy nečeká žádné dlouhé a odrazující „martýrium“. Vyplnění dotazníku nepožaduje ani žádná citlivá data. Celkový čas věnovaný dotazníku by neměl v průměru překročit 7–10 minut. „Nechtěli jsme vytvářet komplikovanou anketu, obtížnou a časově náročnou. Sestava otázek má nicméně potenciál napovědět mnohé o tom, kam domácí fleetové odvětví směřuje a já bych k jejich zodpovězení rád přizval nejen zástupce velkých, ale i středních, či těch nejmenších subjektů,“ říká Tomáš Bursík, marketingový specialista společnosti Busines Lease.
Po ukončení ankety budou souhrnné výsledky respondentům k dispozici nejen formou e-mailové zprávy, ale také coby součást obsahu speciálního vydání magazínu FLEET firemní automobily s podnázvem Best Practices. Toto vydání bude obsahovat komentované výsledky i jejich podrobný rozbor a obdrží jej každý respondent (na základě svého souhlasu, odpovídat lze ovšem i anonymně). Organizátor ankety, společnost Business Lease s.r.o., připravil pro respondenty navíc soutěž o týdenní bezplatný pronájem vozu, kterým je ve druhém kole masivní plug-in hybridní SUV Ford Explorer s plnou nádrží i baterií.
„Věříme, že data, která se nám podaří shromáždit, budou důležitým zdrojem informací pro manažery zodpovědné za strategický rozvoj firemních vozových parků, stejně jako pro dodavatele fleetového odvětví,“ dodává Tomáš Bursík. „Současná doba je pro řadu společností i soukromých podnikatelů či živnostníků v mnoha ohledech obtížná. Mobilita je přitom pro jejich činnost nezbytná, nemohou bez ní efektivně fungovat. Automobilový trh se bohužel nevyvíjí zcela v souladu s jejich aktuálními potřebami a zvyklostmi, budou tedy muset hledat nejvhodnější cesty, jak se přizpůsobit novým trendům, elektromobilitu nevyjímaje, novému ekonomickému prostředí a řadě souvisejících vlivů. Je možné, že již v horizontu několika let budou domácí vozové parky, a s nimi i celý automobilový trh, vypadat podstatně jinak, než je tomu dnes. A kdo je připraven, není zaskočen,“ zdůrazňuje Richard Plos, šéfredaktor magazínu FLEET firemní automobily a dodává, že bude rád, pokud si čtenáři as příznivci magazínu FLEET chvíli pro vyplnění ankety najdou. "Každý vstup navíc anketu zpřesňuje, takže platí, že čím více našich čtenářů se zapojí, tím kvalitnější budou i výsledky. Myslím že třeba jako činnost k polední kávě je vyplnění ankety pro manažera zodpovědného za firemní vozový park činností přímo ideální!"
Zúčastnit ankety se můžete přímo ZDE