iFLEET » Aktuality » Fleet produkt » Dacia: nové logo, koncese a design
(TZ: Renault)Skupina Renault představila 14. ledna 2021 nový strategický plán Renaulution, který určuje směr vývoje jednotlivých značek. V průběhu osmnácti let bylo prodáno 7,5 milionu vozů a Dacia je nyní třetí největší značkou v Evropě v prodeji soukromým osobám. Značka v posledních měsících přijala novou identitu, nové logo, nová dealerství, nový design a nové barvy.
Eco-smart: ekonomický a ekologický
Rozsáhlé využívání recyklovaných materiálů je pro značku Dacia prioritou. 12 % plastů použitých v modelu Duster pochází z recyklace, což je výrazně nad průměrem nových vozidel na evropském trhu. Zájmy zákazníka jdou ruku v ruce se zájmy planety. Cílem blízké budoucnosti je, aby 20 % plastů v nové generaci modelu Duster pocházelo z recyklace. Této ambice bude dosaženo použitím recyklovaných plastů, a to nejen pro neviditelné, ale i vnější díly. Dacia zahájila tento přístup "protiskluzovou deskou" umístěnou pod předním nárazníkem modelu Sandero Stepway. Nyní se posune o stupeň výš díky novému materiálu, který se nazývá Starkle. Je vyroben z recyklovaných plastů a šetrný k životnímu prostředí.
Nové koncese
Základem kompletní přestavby prodejní sítě Dacia, která byla zahájena na jaře, jsou nové showroomy, které jsou navrženy tak, aby byly funkční, maximálně flexibilní, ekologicky odpovědné a ekonomicky přiměřené. Za tímto účelem vyvíjí Dacia kombinaci fyzických a digitálních nástrojů, zejména aplikaci rozšířené reality v chytrých telefonech.