iFLEET » Aktuality » Fleet produkt » Ford představuje prémiový program Vignale
Ford se před několika lety zbavil celé své kdysi pečlivě budované skupiny prémiových značek a na evropských trzích tak nemá náročnějším zákazníkům, kteří se chtějí výrazněji odlišit, co nabídnout. Změnit by to měl nový program s názvem Vignale, který se vedle samotného produktu zaměří také na péči o zákazníka na prémiové úrovni.
Možnosti programu Vignale naznačuje nová koncepční studie Ford Mondeo Vignale se speciálními designovými úpravami, prémiovou úrovní dílenského zpracování a exkluzivní výbavou. „Vignale nabídne to nejlepší od značky Ford z hlediska produktu i zákaznické zkušenosti,“ řekl Stephen Odell, prezident Fordu pro Evropu, Blízký Východ a Afriku. „Koncept Ford Mondeo Vignale ukazuje prvky, které od nás zákazníci vyžadovali v oblastech vzhledu a kvality, technické výbavy a exkluzivity.“
Ford se rozhodl představit novou koncepční studii Ford Mondeo Vignale rovnou jako čtyřdveřový sedan i kombi. Oba vozy se pyšní propracovanými dvacetipalcovými koly Vignale z lehkých slitin, označením „Vignale“, chromovanými klikami dveří a kryty vnějších zpětných zrcátek, jemným výpletem masky, speciálním designem předního nárazníku i mlhových světlometů a exkluzivním lakem „Nocciola“.
Ford Mondeo Vignale má rovněž exkluzivní čalounění luxusní jemnou kůží, a to nejen sedadel, ale také volantu, palubní desky, středové konzoly, dveřních výplní a loketní opěrky mezi sedadly. Atmosféru dotvářejí ozdobné lišty prahů a luxusní koberce. Jako celek interiér kombinuje důraz na kvalitu dílenského zpracování, typickou pro zakázkové úpravy automobilů, aktuální design a moderními materiály.
Integraci chytrých telefonů umožní systém Ford SYNC s rozhraním MyFord Touch a připojením Wi-Fi. Parkovací senzory vpředu i vzadu spolu se zadní parkovací kamerou usnadní manévrování, zatímco adaptivní LED světlomety zlepší viditelnost při jízdě v noci.
Vybraní prodejci Fordu nabídnou zákazníkům speciální program Vignale se službami nejvyšší kvality a inspirativním prostředím, v němž budou mít příležitost prohlédnout si exkluzivní materiály a barvy nebo se seznámit se zajímavými funkcemi a technologiemi vozů Ford. Vize poprodejní péče o zákazníky programu Vignale zahrnuje dopravu vozu od zákazníka do servisu a zpět, doživotní mytí vozu zdarma nebo pozvánky na speciální akce. Při přebírání nového vozu mohou zákazníci očekávat uvítání od ředitele zastoupení, jménem označené kontaktní místo a dokumentaci připravenou v kožené tašce.
Program Ford Vignale bude spuštěn v roce 2015, nejprve pro Mondeo sedan a kombi. Následovat však budou i další modely. Ford takto reaguje na sílící trend služeb šetřících čas zákazníků i na rostoucí poptávku po luxusních produktech. Více než polovinu všech velkých vozů Ford prodávaných v Evropě dnes tvoří modely ve vyšších stupních výbavy.
Program Vignale je inspirován také exkluzivními službami mimo automobilový sektor. Příkladem může být VIP letecké cestování s dopravou zákazníka na letiště, odděleným odbavením i bezpečnostní kontrolou a přístupem do exkluzivních salónků. Inspiraci Ford našel rovněž v bankovních a finančních službách, kde se lze setkat s osobními bankéři, věrnostními programy a partnerskými nabídkami od hotelových řetězců, restaurací atd. „Prémiové služby Ford Vignale vyjdou vstříc potřebám zákazníků, pro které je čas nejvyšším luxusem. Od prvního okamžiku se budou cítit jako významní hosté,“ řekl Gaetano Thorel, viceprezident Ford of Europe pro marketing.