iFLEET » Aktuality » Fleet produkt » Nový Ford Puma: Velká výbava i zavazadelník
Ford uvedl na český trh novou generaci modelu Puma. Někdejší malé sportovní kupé se proměnilo v atraktivní kompaktní SUV, které se pyšní největším zavazadlovým prostorem ve svém segmentu díky objemu 456 l a bohatou základní výbavou. Ceny začínají na 449 900 Kč.
Součástí zavazadlového prostoru je i novinka s názvem Megabox, což je prostorná, omyvatelná plastová schránka vybavená výpustním otvorem. V megaboxu tak lze převážet například ušpiněné sportovní nebo pracovní potřeby. Zašpiněný vnitřek boxu lze následně vystříkat vodou, která odteče vypouštěcím otvorem. K pohonu slouží výhradně zážehové motory. Na výběr je ze dvou možností: 1.0 EcoBoost ve verzi 92 kW, nebo 114 kW. Silnější agregát je navíc vybaven mild–hybridní technologií mHEV. Stávající šestistupňovou manuální převodovku doplní od června 2020 také možnost rovněž šestistupňového automatu. Základní verzí výbavy pro Českou republiku je Titanium, v ceně jsou mimo jiné přední LED mlhová světla s automatickým přisvěcováním do zatáček, dálkové světlomety s automatickým tlumením, bezdrátové nabíjení mobilních telefonů nebo rozpoznávání dopravních značek a bdělosti řidiče. Standardním prvkem výbavy je také navigace s hlasovým ovládáním nebo vestavěný modem umožňující vzdálené ovládání vozu a vytvoření WiFi hotspotu. Řidič si může vybrat z pěti jízdních režimů, ve výbavě je také asistent varující před kolizí nebo asistent udržení v jízdním pruhu. Vyšší výbava Titanium X přidává řadu dalších prvků, mezi nimi je i audiosoustava prémiové značky B&O s jedinečnou kvalitou zvuku.Dalšími úrovněmi výbavy jsou sportovně laděná ST-line a nejvyšší ST-Line X. Ceny nového Fordu Puma začínají na 449 900 Kč se slabším a 484 900 Kč s výkonnějším motorem a ve výbavě Titanium. Značkové financování od společnosti FCE Credit nabízí při využití úvěru Ford Options na 48 měsíců (úrok 0,9 procenta) s akontací ve výši 30 procent ceny měsíční splátku jen 3300 Kč. „Ford Puma je už v základu doslova nabušená nejrůznějšími prvky výbavy, které konkurence nabízí za příplatek nebo až ve vyšších verzích,“ zdůrazňuje Libor Beneš, Country Manager českého Fordu.