iFLEET » Aktuality » Fleet produkt » Nový Renault Trafic dostal nové motory i interiér
Renault představil modernizovaný model Trafic. Vedle změn na karoserii jsou hlavními změnami zcela nový interiér a pozměněná nabídka motorů. Týká se to jak užitkové, tak osobní verze.
S novou maskou chladiče ve stylu nových osobních modelů Renaultu Trafic docela prokoukl. Oproti lehké loňské modernizaci se tentokrát jedná o důkladnější revizi konstrukce a designu, známého od roku 2014. Trafic koneckonců slaví své čtyřicátiny. V nejnovějším provedení, které je třetí generací a Renault jej představuje zatím v osobních verzích Passenger a SpaceClass, dostal také nové nárazníky nebo full LED světlomety.
Nový interiér
Zcela nová přístrojová deska má výrazné horizontální linie, navazující na výplně dveří. Přibyly odkládací prostory (nyní mají souhrnný objem 86 l), změnila se i škála materiálů, a to včetně dostupných čalounění. Díky tomu se rozšířily i možnosti individualizace. MPV provedení SpaceClass navíc zaujme palubní deskou ve specifickém šedém odstínu Meteor. V osobním provedení může být k dispozici až devět míst pro cestující a k tomu prostor až pro 1,8 m3 nákladu.
K dispozici je multimediální systém Renault Easy Link, který je kompatibilní se zrcadlením chytrých telefonů prostřednictvím Android Auto a Apple CarPlay, pro zobrazování informací slouží displej o úhlopříčce osm palců. V rámci výbavových prvků je nově v nabídce indukční nabíječka telefonu.
Škálu dostupných asistenčních systémů rozšiřují adaptivní tempomat, aktivní nouzové brzdění, systém varování před opuštěním jízdního pruhu a systém sledování mrtvého úhlu. Nový čelní airbag je uzpůsobený pro dva přední pasažéry (pro oba spolujezdce, pokud je vůz vybaven třemi místy v první řadě).
Motory a převodovky
Nový Trafic ve verzích Passenger a SpaceClass nabídne výběr ze tří pohonných jednotek. Zaprvé je to zážehový čtyřválec dCi 150, kombinovatelný s manuální i automatickou převodovkou. Tento motor není v nabídce novinkou, ale byl modernizován a posílil o 3,7 kW. Novinkou jsou naopak diesely. První z nich, dCi 110, je dodáván s manuální převodovkou, výkonnější dCi 170 naopak s šestistupňovou automatizovanou dvouspojkovou převodovkou EDC.