iFLEET » Aktuality » Fleet produkt » Škoda VisionC: Vize mladistvé škodovky
Automobilka Škoda hodlá bojovat stále více o přízeň mladších, dynamičtějších a na styl orientovaných zákazníků. Svědčí o tom koncept VisionC, který představí na autosalonu v Ženevě. Je to sice sedan, ovšem s dnes stále populárnějším tvarováním zádě, které připomíná klasické kupé. Mateřský Volkswagen zaznamenal úspěch se svým Passatem CC, Škoda by mohla mít políčeno na zákazníky podobného ražení.
Na studii VisionC zaujmou zejména ostré tvary přídě, která se v ničem nepodobá stávající Octavii, na jejímž technickém základu budoucí novinka vznikne. Extravagantní jsou zejména trojúhelníkové přední světlomety s LED technologií, o tom, že se jedná pouze o studii, svědčí absence vnějších zpětných zrcátek. Jak automobilka ve své tiskové zprávě uvádí: „Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.“