iFLEET » Aktuality » Fleet produkt » Volvo hlásí velký zájem o nové XC90
Volvo se s novou vlajkovou lodí své modelové palety, velkým SUV XC90 trefilo do černého. Zájem zákazníků je na segment velkých prémiových SUV nadstandardní, o čemž svědčí již přes 57 000 objednávek, zatímco automobilka doufala na konci roku v číslo 50 000. Zajímavostí také je, že se tři čtvrtiny všech objednávek vztahují na nejvyšší úroveň výbavy Inscription.
Aby Volvo stihlo uspokojit poptávku, zavedlo v továrně v Torslanda třísměnný provoz. „Vzhledem k tomu, že se 76 procent zájemců o tento model rozhodlo vybrat si jeho nejvyšší verzi, Inscription, můžeme s čistým svědomím prohlásit, že jsme nyní dosáhli stabilizace naší pozice výrobce luxusních (marketingově správně prémiových, pozn. red.) automobilů,“ oznámil Alain Visser, senior viceprezident oddělení marketingu, prodeje a zákaznického servisu automobilky Volvo.
Domácí importér hlásí, že kapacita dodávek nové XC90 je pro letošní rok téměř vyčerpána. V současné době je již alokováno 310 z 343 plánovaných vozů, přičemž stejně jako ve světě převládá zájem o výbavu Inscription (161 kusů).
Nejaktuálnější informace o prodeji modelu XC90 se objevily krátce poté, co automobilka Volvo zveřejnila informace o svém hospodaření za první pololetí roku 2015. Za první polovinu roku 2015 hlásí provozní zisk ve výši 1,66 miliardy švédských korun (zhruba 172 milonů eur nebo 4,66 miliardy korun), zatímco vloni činil za setjné období 0,97 milardy švédských korun.