iFLEET » Aktuální číslo » FLEET 2 / 2022 » Fleetovým zákazníkem od dvou vozů za rok
O fleetových službách, které mají zákazníkům pomoci v současném komplikovaném společensko-ekonomickém klimatu, hovoří Michal Nykl, koordinátor fleetového prodeje Škoda Auto.
Vozy Škoda charakterizují kromě výhodných ekonomických aspektů provozu a vynikajícího poměru ceny k užitné hodnotě také vysoká úroveň komfortu a nadstandardní prostorové parametry. Škoda Auto nabízí ve své paletě modelů jak ekonomická, tak i ekologická řešení, která optimalizují spotřebu energie a šetrně přistupují k životnímu prostředí. Pokud zákazník odebere alespoň dvě vozidla během 12 měsíců, stává se fleetovým zákazníkem a čerpá řadu benefitů. Dosáhne na zajímavé velkoodběratelské podmínky, ale také se může spolehnout na prvotřídní služby. Široká síť více než 180 autorizovaných obchodníků poskytne podporu v oblastech předprodejního poradenství, prodeje, optimalizace vozového parku, servisu, distribuce Škoda Originálních dílů i flotilového financování a pojištění. Obchodní síť značky Škoda je kapacitně, materiálně i personálně vybavena tak, aby fleetovým klientům dokázala poskytnout komplexní portfolio služeb na míru.
Mezi nejzajímavější doplňkové služby patří například předplacený servis, který umožňuje zákazníkům fixaci cen servisu, případně záruka mobility, která klientům přináší jistotu na cestách. V případě jakékoliv poruchy kdekoliv v Evropě je zákaznické centrum Škoda Auto schopné zajistit další mobilitu. Od technické pomoci po telefonu přes příjezd servisního technika na místo poruchy až po odtah do autorizovaného servisu. Není-li možné opravit vozidlo týž den, může být zákazníkovi nabídnuta náhradní doprava autobusem či vlakem, zapůjčení jiného vozu nebo ubytování v hotelu.