iFLEET » Aktuální číslo » FLEET 2 / 2022 » Řešení po důkladné analýze
"Jaké formy podpory mohou očekávat u vaší značky firemní zákazníci, ať už ve fázi rozhodování o nákupu, tak i po jeho završení?," to je otázka Českého fleetového barometru pro dodavatele fleetů pro č. 2/2022. Přinášíme odpověď Michala Červenky ze společnosti DKV.
Michal Červenka
obchodní manažer pro fleetové zákazníky
DKV Euro Service s.r.o.
Praha
Společnost DKV Mobility je známá především jako přední B2B platforma pro platby na cestách, která zahrnuje bezhotovostní úhradu tankování, mýta a řady dalších služeb pro zajištění mobility. Našim zákazníkům pomáháme vyhledávat možnosti, jak dosáhnout v tomto směru maximální efektivity, aby ušetřili peníze a čas.
Návrhu konkrétního řešení šitého na míru předchází důkladná analýza a vzájemná diskuse, abychom poznali potřeby zákazníka a jeho vozového parku. Některé firmy preferují nadnárodní řetězce, jiné regionální sítě nebo vyhledávají konkrétní čerpací stanice, někdo potřebuje tankování převážně v tuzemsku, někdo v zahraničí… Pro všechny firmy však platí jedno společné, chtějí tankovat efektivně za rozumné ceny a potřebují omezit zbytečné papírování spojené s fakturací. Naši zákazníci nemusí dělat kompromisy ať co do velikosti sítě, nebo v rámci cenotvorby. Jsme schopni nabídnout širokou síť s atraktivními vyhlašovanými cenami. Firma tak může ušetřit, aniž by musela omezovat řidiče ve výběru čerpacích stanic.
Zákazníky zároveň podporujeme ve snižování emisí a přechodu na alternativní paliva. Například naši kartu DKV +Charge mohou firmy využívat jak pro tankování, tak dobíjení. Mimo to s námi mohou kompenzovat 100 % svých emisí CO₂ pomocí tankovací karty DKV Climate. Toto řešení může být zajímavé pro zákazníky, pro které je snižování emisí prioritou.
Ilustr. foto