Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Aktuální číslo » FLEET 2 / 2024 » Quick Stop Car se zaměřil na neduhy současného autoservisu

Quick Stop Car se zaměřil na neduhy současného autoservisu

 
2024-barometr

úterý, 18. června 2024

Marek Zukal, jednatel společnosti Quick Stop Car s.r.o.z Brna je otcem myšlenky tzv. modulárních autoservisů a tento koncept uvádí na trh. V čem spočívají hlavní výhody konceptu pro uživatele?

 

Co se týče prodeje automobilů, pojištění nebo finančních a dalších navazujících služeb, tak tyto fleetové služby jsou v České republice pokryty velice dobře. Výrazný problém vnímáme u servisů. Podívám-li se na to očima majitele firmy, tak nechci, aby mi má auta v servisu stála, když mohou vydělávat.

Na tomto předpokladu je založen náš byznysplán. Proto máme v Quick Stop Caru otevírací dobu 7 dní v týdnu, 12 hodin denně. Troufnu si říct, že naším největším benefitem je to, že si například obchodní zástupce dojede z Prahy do Plzně, tam nechá u jedné z našich poboček auto na výměnu oleje, vezme si v ceně náhradní vozidlo, objede si své tři schůzky a s ošetřeným autem se vrátí na centrálu. Nikdo jiný na trhu podobně komplexní služby nenabízí. To stejné navíc platí u dodávek, které jsou často využívány pro rozvoz zboží. Jejich majitelé je prakticky nemohou servisovat jindy než v pozdních večerních hodinách nebo v neděli. Proto velmi oceňují naši otevírací dobu.

Další věcí je, že jako správce většího vozového parku nechci dávat za olejový filtr 350 Kč jen kvůli tomu, že má brand automobilky. Ten stejný filtr od renomovaného výrobce si pořídím v QSC za poloviční cenu, někdy i za třetinovou. To samé platí u olejů, brzdových destiček a s výjimkami vlastně u veškerého sortimentu.

Vyšší ceny v autorizovaných servisech jsou dány tím, že servisy musí používat pouze ty náhradní díly, které jsou dodané automobilkou. Cenové rozdíly jsou markantní, ceny jsou oproti dílům, které nabízíme my, až dvojnásobné. To ale vůbec neznamená, že naše díly jsou horší, kvalita je shodná. Zákazník se nemusí ničeho bát, v QSC každý úkon zaznamenáme dle servisního plánu výrobce do elektronické servisní knížky, takže vozidlo zůstává dále v záruce, tedy tak, jako by zákazník servisoval v autorizovaném servisu.

Důkazem toho, že kvůli cenám dochází k odklonu od autorizovaných servisů, je to, že největší vlastníci flotil, tedy společnosti provozující operativní leasing, dnes již neposílají své klienty do „autorizáků“, ale k prověřeným smluvním partnerům.

Já jako podnikatel si velmi dobře uvědomuji, že není důležitá pouze cena servisu. Prioritou pro mě je jeho kvalita, dostupnost, plošné pokrytí, ale také zejména čas, během kterého mě obslouží. Všechny tyto aspekty totiž v konečném důsledku šetří mé peníze a tvoří můj zisk.

 

 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz