iFLEET » Aktuální číslo » FLEET 3 / 2022 » LeasePlan zasílá řidičům důležitá upozornění přímo do mobilu pomocí digitální karty
Společnost LeasePlan rozšířila funkce digitální karty DriverPass, kterou si od loňského roku mohou do svých mobilů bezplatně nahrát všichni řidiči, kteří využívají vozy formou operativního leasingu. „Novinka spočívá v zasílání notifikací, které řidiče upozorňují na důležité úkony spojené s provozem auta,“ říká Peter Tölgyesi, obchodní ředitel české pobočky LeasePlanu.
Jak digitální karta funguje?
Většina z nás využívá digitální peněženku, tedy mobilní aplikaci, do které si nahrává platební karty, vstupenky, letenky a podobně. A právě do této digitální peněženky si mohou řidiči přidat naši kartu DriverPass. Najdou v ní všechny potřebné informace o automobilu i o službách, na které mají nárok. Kromě toho se prostřednictvím karty mohou s námi kdykoli spojit a řešit nejrůznější situace.
Proč by ale měli používat digitální kartu, a ne klasické způsoby komunikace?
Protože tím ušetří hodně času. Když řidič potřebuje objednat do servisu, klikne na příslušný odkaz a vzápětí se mu načte předvyplněný formulář, ve kterém už jenom vybere konkrétní servisní místo, termín a důvod návštěvy. Totéž platí pro nahlášení pojistné události. Stačí doplnit informace o nehodě, zatímco údaje o vozidle a řidiči už jsou přednastaveny. Klienti si to pochvalují, kartu už si do mobilu stáhla pětina uživatelů našich vozidel.
Teď jste přišli se zasíláním notifikací. Čeho se týkají?
Rozdělujeme je do tří kategorií. První skupinou jsou notifikace typu potvrzení objednávky do servisu, reakce na žádost o nové doklady nebo o vydání palivové karty. Druhou kategorii tvoří upozornění o stavu vozidla, patří sem informace o končící STK, o vypršení platnosti elektronické dálniční známky nebo zelené karty a jejich obnově, ale také o konci leasingu a možném odkupu vozu. Poslední skupina se skládá z notifikací s výzvou k aktivitě, například k výměně letních či zimních pneumatik.