Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Aktuální číslo » FLEET 4 / 2014 » Hledání příležitostí

Hledání příležitostí

 
04-2014

pátek, 29. srpna 2014

Auta značky Renault rozhodně nejsou fleetovému trhu neznámá. Nejen proto, že se jedná o značku s ucelenou nabídkou užitkových automobilů, ale také pro širokou škálu osobních modelů či stabilní prodejní a servisní síť. Vedle ní se navíc rozvíjí také značka Dacia, se kterou možná na úplném začátku nikdo pro fleetové prodeje nepočítal, ale dnes je situace zcela jiná.

 

Starost o fleetové prodeje Renaultu i Dacie leží už pátým rokem na bedrech Kateřiny Vaněčkové. Do fleetového oddělení přešla z oddělení poprodejních služeb, kde se věnovala nákupu, takže se vlastně přesunula z jedné strany „barikády“ na druhou. Snažili jsme se zjistit, jak se dnes Renaultu a Dacii na našem fleetovém trhu daří a co lze od těchto značek v dohledné době očekávat.   

 

Co Vám dnes dělá v práci největší radost?

Určitě je to rozvoj značky Dacia a také nové modely, které přicházejí na trh. Máme zcela nový Trafic, modernizovaný Master a radost nám dělají i nejnovější osobní modely v nabídce, tedy Clio a Captur. Každý nový model totiž vnímáme jako obchodní příležitost, jako možnost oslovit nejen stávající, ale i nové klienty.

 

Myslíte, že třeba nové Clio nebo Captur přinesly v tomto ohledu více příležitostí, než bylo u Renaultu v posledních letech zvykem?

Jsou to určitě produkty, které se zákazníkům zase začaly líbit. To je po období, kdy byly naše vozy co designu méně výrazné, velké pozitivum.

 

Z hlediska designu se hodně spekuluje o tom, jak bude vypadat nová Laguna. Původní informace hovořily o progresivním přístupu značky, následovaly zcela protichůdné zvěsti, že to bude hrát Renault na jistotu...

K tomu zatím nelze nic bližšího říci. Snad jen to, že stejně jako u každé jiné automobilky také u nás procházejí nové modely určitým procesem vývoje, včetně zákaznického hodnocení. Ještě, než jsou auta definitivně dokončená, se vyhodnocují ohlasy vybraných zákaznických skupin, kterým je auto předvedeno. K tomu dochází zhruba rok před uvedením na trh a samozřejmě v této fázi může dojít k určitým změnám.

 

Kdy vlastně přijde nová Laguna na náš trh? Máte již nějaký přesnější termín?

Zatím hovoříme předběžně o konci roku 2015 pro verzi sedan a začátku 2016 pro verzi Grandtour.

 

A nový Mégane?

K jeho uvedení na náš trh dojde na rozhraní let 2015 a 2016 a my samozřejmě jeho uvedení očekáváme s velkým napětím. Stávající model sice prodělal modernizaci, dostal nové motory i změnu přídě, která jej sjednotila se současným designérským stylem, ale čas se nedá zastavit. My si od nové generace hodně slibujeme v obou karosářských provedeních. Opět to pro nás bude velká příležitost oslovit nové klienty a současně obnovovat parky našich stávajících zákazníků. Ale nebude jediná, protože již v průběhu roku 2015 přijde na český trh i zcela nový model v kategorii 4x4. 

 

Celý rozhovor naleznete v magazínu FLEET firemní automobily 4/2014

Napsal: ifleet

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz