22 hyundaiů i30 cw pro kosmetičky
čtvrtek, 4. září 2008
Společnost Primavera Andorrana, s.r.o., která je dodavatelem profesionálních kosmetických a kadeřnických produktů, posílila svůj vozový park o 22 nových vozů Hyundai i30 CW. Automobily dodala společnost Pyramida Průhonice, s.r.o. Jak uvedl její...
Společnost Primavera Andorrana, s.r.o., která je dodavatelem profesionálních kosmetických a kadeřnických produktů, posílila svůj vozový park o 22 nových vozů Hyundai i30 CW. Automobily dodala společnost Pyramida Průhonice, s.r.o. Jak uvedl její prodejní a marketingový ředitel Martin Vodička, společnost hledala náhradu za dosluhující automobily a původně poptávala 18 vozidel, nakonec jich objednala 22. „Abychom ve výběrovém řízení maximálně posílili své šance, nabídli jsme specifikaci, která se na náš trh sice nedodává, ale může být pro podobné firmy zajímavá, tedy kombinaci výkonnější verze turbodieselu 1.6 CRDI s výkonem 81 kW a základní výbavy Classic, doplněné o alarm a klimatizaci,“ uvedl Vodička. Ve prospěch značky Hyundai podle obchodního ředitele společnosti Primavera Andorrana Josefa Macha rozhodlo také to, že zde již s vozy korejské značky mají dobré zkušenosti. „Navíc se nám líbila snadná manipulace s přepážkou ve vozidle, protože našimi obchodními zástupci jsou vesměs ženy, které často potřebují využít celý prostor vozu na zboží a dárky pro naše odběratele,“ doplnil Mach. Všechny vozy má společnost pronajaty formou full service operativního leasingu u společnosti Uni Credit Leasing. S touto formou akvizice vozového parku jsou podle Josefa Macha ve společnosti spokojeni, protože umožňuje obchodním zástupkyním, aby se soustředily především na svou práci a nemusely věnovat zbytečně mnoho pozornosti samotné péči o automobil. Pro společnost Pyramida Průhonice, která prodává a servisuje nejen vozy Hyundai, ale také Seat či Fiat, se jedná o jeden z významných fleetových obchodů. „Rozhodla atraktivní nabídka a kvality vozu Hyundai i30 CW,“ věří Martin Vodička a dodává, že také dealer své šance významně podpořil nabídkou nadstandardních služeb, mezi které patří například pick-up servis.