Ald automotive partnerem fleet awards i v roce 2009
úterý, 18. listopadu 2008
Společnost ALD Automotive, jeden z předních poskytovatelů financování a správy vozového parku v České republice, podpoří i v příštím roce anketu o Firemní auto roku a Fleetové produkty roku – FLEET AWARDS 2009. ALD Automotive Fleet Awards 2009...
Společnost ALD Automotive, jeden z předních poskytovatelů financování a správy vozového parku v České republice, podpoří i v příštím roce anketu o Firemní auto roku a Fleetové produkty roku – FLEET AWARDS 2009.
ALD Automotive Fleet Awards 2009 proběhnou podle podobného scénáře jako v letošním roce. Firemní auta roku bude opět volit stovka fleetových manažerů z celé republiky, přičemž s vozidly se budou moci seznámit při dvou testovacích setkáních. První se uskuteční v červnu Brně, místo druhého není zatím definitivně stanoveno, nicméně volba zřejmě padne mezi Prahu či okolí a Plzeň. Slavnostní vyhlášení se uskuteční stejně jako letos začátkem října v Praze. Fleetové produkty roku zvolí desetičlenná komise odborníků, přičemž návrhy na ocenění bude možné podat v příštích několika měsících.
Obchodní ředitel společnosti ALD Automotive k prodloužení spolupráce řekl: "Leasingová společnost ALD Automotive hodnotí svoje partnerství na ALD Automotive Fleet Awards 2008 velmi pozitivně. Měli jsme možnost setkat se s významnými manažery z fleetové oblasti, vyměnit si názory a zkušenosti a aktivně se spolupodílet na celém průběhu této prestižní ankety. Protože ALD Automotive se považuje za nedílnou součást fleetového trhu a má zájem na jeho dalším rozvoji, v partnerství budeme pokračovat i v roce 2009."
Šéfredaktor časopisu FLEET firemní automobily rovněž vítá společnosti ALD Automotive jako Hlavního partnera akce: „Pokračování ve spolupráci mne velmi těší, protože jej lze vnímat také jako určitý důvěry ze strany ALD Automotive. Věřím, že ji nezklameme a připravíme opět důstojnou akci od začátku až do závěrečného vyhodnocení. Se společností ALD Automotive nás pojí nejenom obchodní, ale i odborná spolupráce, která naplňuje naši představu o skutečné komunikaci mezi odbornými médii na straně jedné a odborníky z oboru na straně druhé.“