iFLEET » Archiv 2005-19 » Asistence při nehodě pomocí smartphonu
Direct pojišťovna představila mobilní aplikaci pro smartphony, díky které mohou uživatelé využít služeb asistence při autonehodě a na cestách. Asistence při autonehodě pomáhá účastníkovi nehody poskytnout okamžitou zdravotní pomoc, určit přesnou...
Direct pojišťovna představila mobilní aplikaci pro smartphony, díky které mohou uživatelé využít služeb asistence při autonehodě a na cestách. Asistence při autonehodě pomáhá účastníkovi nehody poskytnout okamžitou zdravotní pomoc, určit přesnou polohu nehody a vyplnit záznam o nehodě.
Asistence na cestách nabízí majiteli telefonu v zahraničí kontakt na místní ambasády. „Jako lídr tuzemského trhu přímého pojištění vnímáme velký potenciál mobilních technologií, a jako první pojišťovna představujeme aplikaci pro účastníky dopravních nehod. Po službě AutoHELP se jedná v krátké době o druhou zásadní pojistnou inovaci v České republice,“ uvedl Ján Čarný, generální ředitel Direct Pojišťovny.
Součástí mobilní Asistence při nehodě je lokátor pro přesné určení místa dopravní nehody, které je klíčové při volání na linku 112. Mobilní aplikace dále nabízí možnost zaznamenat detailní informace o nehodě, o druhém řidiči či o rozsahu škod. Účastníkovi nehody umožňuje také poškozený vůz vyfotografovat. Aplikace funguje na operačním systému Android a v dohledné době bude rozšířena i pro uživatele telefonů iPhone. Aktuálně je aplikace ke stažení na market.android.com.