Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Archiv 2005-19 » Asistence při nehodě pomocí smartphonu

Asistence při nehodě pomocí smartphonu

 
64df_direct_aplikace_02_small

středa, 9. března 2011

Direct pojišťovna představila mobilní aplikaci pro smartphony, díky které mohou uživatelé využít služeb asistence při autonehodě a na cestách. Asistence při autonehodě pomáhá účastníkovi nehody poskytnout okamžitou zdravotní pomoc, určit přesnou...

 

Direct pojišťovna představila mobilní aplikaci pro smartphony, díky které mohou uživatelé využít služeb asistence při autonehodě a na cestách. Asistence při autonehodě pomáhá účastníkovi nehody poskytnout okamžitou zdravotní pomoc, určit přesnou polohu nehody a vyplnit záznam o nehodě.

Asistence na cestách nabízí majiteli telefonu v zahraničí kontakt na místní ambasády. „Jako lídr tuzemského trhu přímého pojištění vnímáme velký potenciál mobilních technologií, a jako první pojišťovna představujeme aplikaci pro účastníky dopravních nehod. Po službě AutoHELP se jedná v krátké době o druhou zásadní pojistnou inovaci v České republice,“ uvedl Ján Čarný, generální ředitel Direct Pojišťovny.

Součástí mobilní Asistence při nehodě je lokátor pro přesné určení místa dopravní nehody, které je klíčové při volání na linku 112. Mobilní aplikace dále nabízí možnost zaznamenat detailní informace o nehodě, o druhém řidiči či o rozsahu škod. Účastníkovi nehody umožňuje také poškozený vůz vyfotografovat. Aplikace funguje na operačním systému Android a v dohledné době bude rozšířena i pro uživatele telefonů iPhone. Aktuálně je aplikace ke stažení na market.android.com.
 

 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz