Bmw group česká republika mění cenovou strategii
úterý, 20. ledna 2009
Od 20. ledna změnilo BMW s ohledem na vývoj kurzu koruny svoji cenovou strategii. Cena bude vycházet z kurzu, který bude na jeden měsíc fixován. Únorové ceny tak budou přepočítávány měsíčním průměrem za leden. „Fluktuace kurzu v krátkém časovém...
Od 20. ledna změnilo BMW s ohledem na vývoj kurzu koruny svoji cenovou strategii. Cena bude vycházet z kurzu, který bude na jeden měsíc fixován. Únorové ceny tak budou přepočítávány měsíčním průměrem za leden. „Fluktuace kurzu v krátkém časovém období je příliš velká a zákazník ztrácel přehled, jakým kurzem mu bude vůz přepočítán,“ vysvětlil důvody, které k tomuto kroku vedly, Daniel Harant, obchodní ředitel BMW Group ČR.
BMW Group přepočítávalo cenu nových vozů aktuálním kurzem České národní banky již v loňském roce.
V loňském roce BMW Group Česká republika zaznamenala navýšení registrací vozů BMW o 459 automobilů a celkem zaregistrovala 3137 vozidel, čímž prvně překročila hranici tří tisíc registrací. Nejúspěšnějším modelem bylo BMW X5, jichž bylo zaregistrováno celkem 827. Na druhém místě se umístilo BMW řady 3 se 631 registracemi. Třetí místo získala řada 5 s 372 registrovanými vozy. Značka MINI zaznamenala mírný nárůst registrací na 104 vozů.
V letošním roce BMW Group Česká republika uvede nové modely: BMW 116d, BMW Z4, roadster s pevnou skládací střechou, a limuzínu BMW 730Ld. Slibuje si od nich další prodejní nárůst, a to navzdory finanční krizi.