Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Archiv 2005-19 » BMW se servisem

BMW se servisem

 
52e5_07

pátek, 18. března 2011

S provozem automobilu neodmyslitelně souvisí také servisní náklady a značka BMW se rozhodla, že na ně dá svým zákazníkům zapomenout. Již od března 2007 ke každému novému vozu BMW prodanému v České republice patří balíček servisních služeb BMW...

 

S provozem automobilu neodmyslitelně souvisí také servisní náklady a značka BMW se rozhodla, že na ně dá svým zákazníkům zapomenout. Již od března 2007 ke každému novému vozu BMW prodanému v České republice patří balíček servisních služeb BMW Service Inclusive, jehož součástí jsou všechny standardní servisní úkony servisní údržby včetně práce, které je potřeba na každém automobilu během pěti let nebo 100 000 ujetých kilometrů udělat.

Tyto úkony se v servisní síti provádějí zdarma a jsou obsaženy v kupní ceně vozu. Kdo požaduje ještě větší péči, může si pořídit rozsáhlejší servisní balíčky Service Inclusive Plus či Service Inclusive Ultimate, které do servisního krytí výrobcem přidávají další položky.
Základní balíček BMW Service Inclusive zahrnuje výměny oleje, filtrů, svíček nebo brzdové kapaliny, stejně tak veškeré práce popsané v servisní knížce. Rozšířením na BMW Service Inclusive Plus zákazník získává nárok na výměny brzdových kotoučů a destiček, spojky v případě opotřebení a také stírátek stěračů. Dalším upgrade na BMW Service Inclusive Ultimate si zajistí také rozšířenou záruku BMW Extended Warranty. Ta ke standardní kompletní záruce s trváním dva roky nabízí prodloužení o jeden, dva nebo tři roky, a to až do 120 000 najetých kilometrů.
 
Servisní balíčky jsou nejen úsporou pro zákazníka, ale současně umožňují přesněji určit provozní náklady automobilu, což je velké plus především pro firemní a fleetové zákazníky. Servisní úkony, které jsou v daných balíčcích obsažené, lze uplatnit ve všech autorizovaných servisech BMW po celém světě. Službu BMW Service Inclusive lze navíc kdykoliv rozšířit či upravit tak, aby vyhovovala i v případě, že se změní způsob používání automobilu. S tím souvisí i přenositelnost servisních balíčků v případě prodeje automobilu, což je vlastnost zvyšující hodnotu daného vozu.


 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz