Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Archiv 2005-19 » Citroën provedl rebranding

Citroën provedl rebranding

 
image3532

pátek, 6. února 2009

Značka Citroën se rozhodla od základu přebudovat svou image a zahájit novou éru značky. Rebranding byl oficiálně zahájen v den výročí narození svého zakladatele, tedy 6. února a zahrnuje především změnu loga. Ostré šipky střídají elegantnější...

 
Značka Citroën se rozhodla od základu přebudovat svou image a zahájit novou éru značky. Rebranding byl oficiálně zahájen v den výročí narození svého zakladatele, tedy 6. února a zahrnuje především změnu loga. Ostré šipky střídají elegantnější uvolněné křivky, které se budou designérům lépe využívat při návrhu čelní masky nových vozů. A těch hodlá v Evropě představit Citroën v následujících třech letech 6. Tři z novinek budou tvořit vozy nové modelové řady DS. Ta by se měla stát řadou lifestylovou, využívající zároveň špičkové technologie a kvalitní materiály. „Vozy DS nebudou levné, ale vzhledem k tomu, co dokáží zákazníkovi nabídnout, bude jejich cena jistě více než atraktivní,“ uvedl nový ředitel domácího zastoupení Citroënu Fréderic Passemard. Ten také zdůraznil, že podobnou změnu své identity dosud žádná jiná značka v takovém rozsahu neprovedla.
 
Součástí rebrandingu je také nová modulární koncepce showroomů, ve kterých je kladen důraz na komfort obsluhy zákazníka a design. Dealeři budou také pracovat s novými softwarovými nástroji pro obsluhu zákazníků ať již na prodeji či servisu. Vzhledem k modularitě nového konceptu je možné jej uplatnit nejen na novostavby, ale také při rekonstrukci stávajících showroomů. „Tam, kde nebude možná rekonstrukce, bude možno využít jakéhosi faceliftu, který vizuálně dealerství sjednotí s novým konceptem a přizpůsobí novým požadavkům interiéry,“ vysvětlil obchodní ředitel František Neuman. Podle současných předpokladů by měly být do nového hávu oděny showroomy dealerů Citroënu v roce 2013, tedy do pěti let. V České republice by se měli do budování nového konceptu pustit v dohledné době čtyři dealeři, další budou následovat. „Důležité je, že se našim dealerům nový koncept líbí a přijali jej za svůj,“ doplňuje František Neuman a dodává, že smyslem změny identity značky není restrukturalizace sítě. Stávající počet 43 dealerů by se tedy neměl v zásadě měnit, bude záležet pouze na samotných dealerech, nakolik budou schopni investovat do rebrandingu a nového vzhledu svých provozoven. Odhadované náklady na přestavbu u středně velkého dealera se pohybují okolo 4,5 milionu korun.
 
Současným úsilím se hodlá značka Citroën s předstihem připravit na budoucí požadavky a očekávání zákazníků. I když vedení domácího zastoupení připouští, že doba možná není pro podobný krok optimální kvůli ekonomickým problémům, zdůrazňují, že současné kroky jsou vedeny s rozmyslem a tak, aby značku pro budoucnost posílily a zatraktivnily.


 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz