Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Archiv 2005-19 » ČSOB Leasing: nová prodejní strategie

ČSOB Leasing: nová prodejní strategie

 
6851

úterý, 19. ledna 2010

Společnost ČSOB Leasing stanovila novou obchodní strategii, která by měla reagovat na aktuální podmínky trhu a také na očekávané legislativní změny. Leasing zůstává i navzdory propadu leasingového trhu jedním z nejdůležitějších produktů v rámci...

 

Společnost ČSOB Leasing stanovila novou obchodní strategii, která by měla reagovat na aktuální podmínky trhu a také na očekávané legislativní změny. Leasing zůstává i navzdory propadu leasingového trhu jedním z nejdůležitějších produktů v rámci skupiny ČSOB a v jeho nabídce by se měly nadále více projevovat synergické efekty s mateřskou bankou a skupinovou pojišťovnou. Například bankovní pobočky vytvoří další distribuční kanál pro nabídku leasingových služeb. „Dosud jsme realizovali většinu našich obchodů v oblasti leasingu automobilů prostřednictvím autodealerů,“ uvedl na setkání s novináři ing. Ota Mandys, ředitel rozvoje a podpory obchodů společnosti ČSOB Leasing. Uvedená praxe odpovídala zaměření především na retailovou klientelu a menší podniky, ČSOB Leasing by se ale nyní rád více etabloval také ve větších zakázkách.

To vše ale na druhou stranu neznamená, že by se z ČSOB Leasing měla stát společnost jen pro velké obchody, realizované ve vlastních pobočkách a pobočkách mateřské banky. Naopak. Společnost hodlá i nadále budovat spolupráci s prodejci automobilů. „Snažíme se individuálně jednat s našimi nejúspěšnějšími dealery, zjišťujeme, jaké mají aktuálně problémy a nabízíme jim podporu jejich vlastních prodejních aktivit, a to bez toho, že bychom ji podmiňovali mírou spolupráce s ČSOB Leasing,“ uvedla Alena Slámová Jeníčková, marketingová specialistka ČSOB Leasing. Cílem je pomoci dealerům kreativně a efektivně oslovovat zákazníky, což je v současné době, kdy trh s novými automobily stagnuje, pro dealery velmi důležité, protože musí plnit prodejní plány a generovat dostatek zákazníků také pro své servisy.

V letošním roce očekává ČSOB Leasing další úpravy sazeb daní a stejně jako všechny leasingové společnosti vyčkává, jak bude vypadat zákon o některých podmínkách sjednávání spotřebitelských úvěrů, který je vytvářen především kvůli podomnímu prodeji nevýhodných půjček, ale ovlivní bohužel i bankovnictví a leasing. „Kvůli některým ustanovením tohoto zákona v Belgii například přestaly tamní společnosti leasing poskytovat,“ uvedl ing. Ota Mandys s tím, že například možnost pro zákazníka od leasingové smlouvy do 14 dní odstoupit bez jakýchkoli sankcí a poplatků je pro leasingové společnosti velkým problémem. Jaká bude konkrétní podoba zákona vycházejícího ze směrnice EU u nás ovšem ještě není zcela zřejmé.

ČSOB Leasing bude i v letošním roce pokračovat v oblasti operativního leasingu v nabídce čtveřice základních produktů, tedy full service leasingu, operativního leasingu, zpětného odkupu stávajícího vozového parku (lease back) a také služba správy vozového parku, tedy fleet management. Mezi financovanými komoditami mohou být osobní, užitkové i nákladní automobily, manipulační, skladovací, kancelářská a výpočetní technika a také speciální stroje a zařízení, včetně technologických celků.
 

 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz