iFLEET » Archiv 2005-19 » ČSOB Leasing spustil novou internetovou prezentaci
Společnost ČSOB Leasing spustila nové internetové stránky na adresách www.csobleasing.cz a www.csobautolease.cz. Weby ČSOB Leasingu mají zcela nový design a rozšířený obsahem s novou, přehlednější strukturou. Na obou adresách byla spuštěna funkce...
Společnost ČSOB Leasing spustila nové internetové stránky na adresách www.csobleasing.cz a www.csobautolease.cz. Weby ČSOB Leasingu mají zcela nový design a rozšířený obsahem s novou, přehlednější strukturou. Na obou adresách byla spuštěna funkce interaktivního průvodce financováním ČSOB Leasing, jež zákazníkovi nabídne přímý kontakt na konkrétního obchodního zástupce společnosti v daném regionu nebo prodejce automobilů či strojů. Zákazník tak může rychle a jednoduše získat konkrétní a přesnou nabídku financování předmětu, který si chce pořídit formou leasingu nebo úvěru.
Internetové stránky leasingové společnosti jsou většinou koncipovány jako informační portál, kde zákazník získá informace o možnostech a výhodách financování, produktech, akčních nabídkách a řadu dalších informací, v nichž se však musí sám zorientovat. Vzhledem k šíři nabídky a rozsahu různých financovaných komodit, pro něž ČSOB Leasing nabízí financování, je i objem a odbornost informací značná. Zákazník je pak často odkázán pouze na doporučení poskytnuté prodejcem u dealera, který je však odborníkem na automobily či stroje a o finančních produktech a jejich dopadech na konkrétní potřeby zákazníka má většinou jen orientační představu.
Průvodce na webu ČSOB Leasingu interaktivním způsobem od zákazníka zjistí, co si přeje financovat (osobní, užitkový nebo nákladní automobil, stroje či zařízení), zda je fyzická či právnická osoba, z jakého je regionu, a nabídne mu několik možností přímého kontaktu na ČSOB Leasing. Zákazník si zvolí, zdali bude sám kontaktovat regionálního obchodního zástupce ČSOB Leasing, který je odborníkem na financování poptávaného typu předmětu, nebo zda chce být kontaktován obchodním zástupcem později, případně mu průvodce nabídne seznam prodejců automobilů a strojů v jeho regionu. Navíc průvodce nabízí vzorové kalkulace, informace o produktech, akčních nabídkách a další užitečné a relevantní informace. „Zákazník, který potřebuje získat informace o financování konkrétního předmětu, se tak nemusí zabývat analýzou velkého množství informací, které v danou chvíli ani nepotřebuje a které často mohou odvést jeho mysl jinam, a naopak získá i s úsporou času kvalifikované informace přímo u odborníka na financování dané komodity. K prodejci automobilů nebo strojů tak jde již se svou konkrétní představou o podobě financování,“ říká marketingový ředitel ČSOB Leasing Petr Neuvirth.