iFLEET » Archiv 2005-19 » ČSOB Leasing umožňuje elektronickou fakturaci operativního leasingu
ČSOB Leasing inovoval svůj full-service leasing rozšířením možnosti fakturace leasingového nájemného a souvisejících služeb. Vedle zachování tradiční papírové formy umožňuje nově zákazníkům také elektronickou fakturaci. Elektronické doklady zákazník...
ČSOB Leasing inovoval svůj full-service leasing rozšířením možnosti fakturace leasingového nájemného a souvisejících služeb. Vedle zachování tradiční papírové formy umožňuje nově zákazníkům také elektronickou fakturaci. Elektronické doklady zákazník si zákazník stáhne přes portál eLeasing. Tento moderní způsob elektronické fakturace zjednodušuje a zrychluje oběh i správu účetních a daňových dokladů.
„ČSOB Leasing vychází vstříc i náročnějším potřebám zákazníků, kteří využívají produkt operativní leasing, mezi které nepochybně patří provádění některých při podnikání nutných operací bezpapírovou formou. Jsem rád, že můžeme našim zákazníkům nabídnout v rámci produktu operativní leasing skutečnou daňově a účetně validní elektronickou fakturaci za operativní nájem movitých věcí a související služby,“ uvedl Josef Rosenkranz, místopředseda představenstva a výkonný ředitel pro obchod ČSOB Leasing
ČSOB Leasing tak nyní nabízí u operativního leasingu tyto formy fakturace:
Elektronická fakturace - podepsaný ISDOC
Zákazník dostává doklady elektronicky ve formátu ISDOC (tj. v datové větě), které jsou elektronicky podepsány. Datovou větu si nahrává do svého účetnictví.
Elektronická fakturace - elektronicky podepsané PDF či datová věta
Zákazník, jehož účetní systém nepodporuje formát ISDOC, dostává elektronicky podepsané PDF a datovou větu ve formátu, který si sám sestaví, navrhne a nahrává do účetnictví. Zákazníci, tedy mají možnost sestavit si i vlastní strukturu datového řetězce údajů.
Papírová fakturace
Tradiční forma, která může být dle potřeby klienta doplněna o elektronické prvky vzájemné komunikace. Pokud zákazník nevyžaduje elektronickou verzi účetních dokumentů, bude papírová verze dále k dispozici i společně s elektronickým dokladem.
„Přidaná hodnota elektronické fakturace pro zákazníka spočívá ve zrychlení doručování dokladů a související komunikace, ve významné úspoře nákladů a snížení administrativní zátěže u zákazníka, dále ve snížení míry neproduktivní ruční práce a konečně tato nová forma fakturace nabízí přehlednost, okamžitou dohledatelnost a snadnou archivaci daňových dokladů,“ doplňuje Ivo Ščuka, ředitel týmu Full service leasing