iFLEET » Archiv 2005-19 » Detaily o Alfě Romeo Giulietta
Elegantní Alfa Romeo Giulietta přijde na trh s pěticí motorů. Všechny budou přeplňované a nabídnou výkon od 77 do 173 kW. Alfa Romeo Giulietta dostala novou podvozkovou platformu, v jejíž konstrukci je hojně používán hliník. Přední náprava má...
Elegantní Alfa Romeo Giulietta přijde na trh s pěticí motorů. Všechny budou přeplňované a nabídnou výkon od 77 do 173 kW.
Alfa Romeo Giulietta dostala novou podvozkovou platformu, v jejíž konstrukci je hojně používán hliník. Přední náprava má vzpěry McPerson, zadní pak dostala zcela nové víceprvkové zavěšení. Giulietta měří 4,3 x 1,8 x 1,45 metru a zavazadlový prostor pojme 350 litrů nákladu.
Pod kapotou vozu se budou střídat pouze přeplňované motory. Trojici benzínových agregátů načíná motor 1.4TB s výkonem 88 kW. Silnější variantou je 1.4 TB MultiAir se 125 kW a 250 Nm točivého momentu. Nejvýkonnějším motorem v celé modelové řadě bude provedení 1.8 TBi Quadrifoglio Verde, které poskytne 173 kW. Jde o vylepšenou verzi agregátu TBi z modelu 159. Na motor s objemem 1750 kubických centimetrů je to opravdu úctyhodný výkon.
Vznětové motory budou dva. Základem je 1.6 JTDM s výkonem obligátních 77 kW (a 320 Nm), silnější alternativou bude 2.0 JTDM se 125 kW a 350 Nm. Standardem u všech verzí bude systém DNA pro výběr tří charakteristik řízení, motoru a elektronických asistentů. Model také dostane systém Q2, který v zatáčce přibrzďuje vnitřní kolo. Všechny verze budou mít standardně šestistupňovou převodovku, 2.0 JTDM a 1.4TB MultiAir budou moci mít za příplatek i novou dvouspojkovou převodovku.