iFLEET » Archiv 2005-19 » Firemní auto roku se dobře prodává
Prodeje značky Hyundai na českém trhu dlouhodobě rostou. V segmentu C (nižší střední třída) se v listopadu Hyundai i30, nedávno zvolené Firemní auto roku, umístil poprvé na prvním místě. Hyundai i30 je také nejprodávanějším modelem značky a jeho...
Prodeje značky Hyundai na českém trhu dlouhodobě rostou. V segmentu C (nižší střední třída) se v listopadu Hyundai i30, nedávno zvolené Firemní auto roku, umístil poprvé na prvním místě. Hyundai i30 je také nejprodávanějším modelem značky a jeho prodeje činí přes 34% v rámci modelové řady Hyundai.
Model i30 se stal v říjnu Firemním autem roku v anketě ALD Automotive Fleet Awards 2009 v kategorii „referentský vůz“, kdy jej zvolila stočlenná komise složená z manažerů vozových parků českých podniků. V polovině letošního roku oslavil tento model své druhé narozeniny. Za toto období si jej zakoupilo v ČR 5 606 zákazníků.
V listopadu se v kategorii osobních vozů Hyundai umístil na 4. místě mezi dováženými značkami s počtem 751 registrovaných vozů a tím získal podíl na trhu 5,0%. Čtvrté místo mezi dovozci a páté v rámci všech značek na trhu si Hyundai drží i za prvních 11 měsíců letošního roku.
Hyundai deklaroval, že chce být do roku 2012 jedničkou mezi importéry. Letos si příčky před ním rozdělí Ford, Volkswagen a Renault.