Fleet průzkum
pátek, 21. dubna 2006
Společnost MMM Edition vytvořila exkluzivní marketingový průzkum o fleetových trzích vybraných evropských zemí. Spolupracovala na něm s GfK. Výzkum se zaměřil na trhy Rakouska, České republiky, Maďarska, Polska, Slovenska, Bulharska a Rumunska. V...
Společnost MMM Edition vytvořila exkluzivní marketingový průzkum o fleetových trzích vybraných evropských zemí. Spolupracovala na něm s GfK. Výzkum se zaměřil na trhy Rakouska, České republiky, Maďarska, Polska, Slovenska, Bulharska a Rumunska. V každé zemi bylo provedeno 1000 rozhovorů se správci a manažery různých vozových parků. Výsledky a zajímavosti průzkumu budou zveřejněny na konferenci Fleet Europe Forum v Praze 24. dubna a poté budou vydány samostatně. Zpráva bude obsahovat cenné fleetové informace o metodách financování, strategiích, kritériích výběru dodavatelů a tržních trendech.