iFLEET » Archiv 2005-19 » Ford oznámil produktovou ofenzívu v Evropě
Automobilka Ford dnes zveřejnila svůj plán agresivní produktové expanze v Evropě, který těží z globálního portfolia značky. Na speciální akci v nizozemském Amsterodamu Ford představil řadu nových modelů před zraky 2500 svých prodejců, zaměstnanců a...
Automobilka Ford dnes zveřejnila svůj plán agresivní produktové expanze v Evropě, který těží z globálního portfolia značky. Na speciální akci v nizozemském Amsterodamu Ford představil řadu nových modelů před zraky 2500 svých prodejců, zaměstnanců a zástupců médií. Firma zároveň potvrdila, že v blízké budoucnosti rozšíří svou evropskou nabídku o ikonu Ford Mustang.
„Již v krátkodobém horizontu představuje Evropa významnou příležitost pro růst,“ uvedl prezident a předseda představenstva Fordu Alan Mulally. „Dnes spouštíme vlnu nových produktů, těžících z plánu One Ford. Jedná se o kompletní rodinu automobilů, které nabízejí tu nejlepší kvalitu, hospodárnost, bezpečnost, design a užitnou hodnotu – stejně jako tomu bylo, když jsme transformovali naše aktivity v Severní Americe.“
Dnes oznámená produktová ofenzíva Fordu zahrnuje následující novinky:
„Evropský trh má potenciál růstu ziskovosti, jenž je momentálně zahalen mlhou ekonomické krize,“ řekl Stephen Odell, předseda představenstva a generální ředitel Ford of Europe. „Očekává se, že celkový evropský trh osobních a užitkových automobilů včetně Ruska naroste v příštích pěti letech o 20 procent, na 23 milionů vozidel. Zatímco ostatní řadí zpátečku a krátí investice do produktů, my ve Fordu zrychlujeme uvádění nových produktů, přičemž těžíme z globální síly našeho plánu One Ford.“