iFLEET » Archiv 2005-19 » Honda oznámila cenu modelu CR-Z
Až se u nás začne 1. června prodávat nové hybridní kupé Honda CR-Z, bude u něj cenovka 569 000 Kč v případě základní verze S. Vyšší verze Sport bude k mání za 599 000 Kč, model GT za 629 000 Kč a GT Top bude stát 659 000 Kč. I základní verze S má...
Až se u nás začne 1. června prodávat nové hybridní kupé Honda CR-Z, bude u něj cenovka 569 000 Kč v případě základní verze S. Vyšší verze Sport bude k mání za 599 000 Kč, model GT za 629 000 Kč a GT Top bude stát 659 000 Kč. I základní verze S má ovšem k dispozici šest airbagů, ABS+EBD, aktivní opěrky hlavy, stabilizační systém VSA či asistent pro rozjezd do kopce.
Všechny verze modelu CR-Z jsou vybaveny klimatizací, CD + MP3 přehrávačem, vstupem AUX pro externí audio zařízení a bezklíčovým startováním motoru (tlačítkem). Výbavy Sport, GT a GT Top nabídnou navíc mlhovky, litá kola, kožený volant a řadicí páku, ovládání audiosystému na volantu, výškové reproduktory, USB konektor pro připojení externího přehrávače a hliníkové pedály. Výbavy GT a GT Top obsahují přidají ještě tempomat, xenonové světlomety či audiosystém s výkonem 360 W včetně subwooferu umístěného v zavazadlovém prostoru. Výsadou nejvyšší výbavy GT Top pak bude kožené čalounění sedadel a panoramatická skleněná střecha.
Honda CR-Z je sportovní vůz, který kombinuje paralelní hybridní systém se šestistupňovou manuální převodovkou. Kombinací zážehového motoru 1,5 l a paralelního hybridního systému IMA dosahuje CR-Z nižších hodnot emisí při zachování dynamických jízdních vlastností. Flexibilita tohoto systému umožnila, že jej lze použít s manuální převodovkou, která umožní řidičům využít optimální průběh točivého momentu při zachování nízké spotřeby paliva, která činí podle automobilky 5,0 l/100km.
Honda CR-Z je vybavena systémem pohonu se třemi režimy, které se liší různým nastavením charakteristiky škrticí klapky, charakteristiky řízení, dobou do vypnutí motoru při zastavení, řízením klimatizace či úrovní podpory poskytované systémem IMA.
Honda CR-Z jistě není typickým fleetovým automobilem, ale ve specializované roli automobilového „imagemakera“ by jistě obstála...