iFLEET » Archiv 2005-19 » Hyundai na českém trhu posiluje, o novou i30 je zájem
Značka Hyundai dosáhla na českém trhu v březnu letošního roku absolutně nejlepšího prodejního výsledku ve své historii, když dosáhla tržního podílu 10,1 procenta. Druhý měsíc po sobě je také druhou nejprodávanější značkou osobních vozů za domácí...
Značka Hyundai dosáhla na českém trhu v březnu letošního roku absolutně nejlepšího prodejního výsledku ve své historii, když dosáhla tržního podílu 10,1 procenta. Druhý měsíc po sobě je také druhou nejprodávanější značkou osobních vozů za domácí Škodou.
Velký podíl na vzrůstajícím zájmu českých zákazníků o značku Hyundai má nový model i30. Za březen bylo prodáno 547 těchto vozů, což je oproti březnu loňského roku nárůst téměř o 40 procent. S podílem 18,9 procenta je i30 jedničkou v segmentu nižší střední třídy podle statistik SDA, které zařazují Škodu Octavia, která objektivně také spadá do této kategorie, do střední třídy. Octavií se prodalo 2081, nicméně v případě Hyundaie i30 se očekává další zvýšení zájmu po příchodu verze i30CW, tedy kombi. Celkem bylo v březnu prodáno na domácím trhu 1729 osobních vozů Hyundai, což je o 38,5 procenta více než v loňském březnu. Škoda si naopak oproti loňsku o 3,43 procenta pohoršila.