iFLEET » Archiv 2005-19 » Hyundai nabízí dvě nové služby zákazníkům
Značka Hyundai přichází s novinkami v nabídce služeb pro své zákazníky. Tou první je program permanentní mobility, druhou speciání značkové pojištění Hyundai. Program permanentní mobility zajišťuje uživateli vozu v případě, že je jeho vůz v...
Značka Hyundai přichází s novinkami v nabídce služeb pro své zákazníky. Tou první je program permanentní mobility, druhou speciání značkové pojištění Hyundai.
Program permanentní mobility zajišťuje uživateli vozu v případě, že je jeho vůz v autorizovaném servisu značky déle než jeden den, náhradní automobil minimálně stejné kategorie. Tato bezplatná zápůjčka vozu se vztahuje na automobily v záruce a v případě pozáručních oprav na případy, kdy dodání náhradního dílu trvá více než jeden týden. Náklady na ujeté kilometry se přitom nefakturují.
Druhou novinkou je program Hyundai pojištění. Pojistku s nulovou akontací si mohou majitelé vozu Hyundai sjednat výhradně u autorizovaných dealerů značky. Pojistka zahrnuje kompletní havarijní pojištění a k němu navíc zdarma i povinné ručení se zvýšenými limity pojistného plnění, asistencí Komfort a přímou likvidací Profík. Součástí tohoto pojištění je i možnost zapůjčení náhradního vozidla zdarma. To vše nabízí Hyundai za 2,75 % z kupní ceny vozidla. Nulová spoluúčast ovšem platí pouze v případě opravy vozu v autorizovaném servisu Hyundai. Platbu pojistného lze uskutečnit ve čtvrtletních, pololetních nebo ročních intervalech.