Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Archiv 2005-19 » Hyundai nabízí dvě nové služby zákazníkům

Hyundai nabízí dvě nové služby zákazníkům

 
ca71_sluzby

pátek, 6. ledna 2012

Značka Hyundai přichází s novinkami v nabídce služeb pro své zákazníky. Tou první je program permanentní mobility, druhou speciání značkové pojištění Hyundai. Program permanentní mobility zajišťuje uživateli vozu v případě, že je jeho vůz v...

 

Značka Hyundai přichází s novinkami v nabídce služeb pro své zákazníky. Tou první je program permanentní mobility, druhou speciání značkové pojištění Hyundai.

 

Program permanentní mobility zajišťuje uživateli vozu v případě, že je jeho vůz v autorizovaném servisu značky déle než jeden den, náhradní automobil minimálně stejné kategorie. Tato bezplatná zápůjčka vozu se vztahuje na automobily v záruce a v případě pozáručních oprav na případy, kdy dodání náhradního dílu trvá více než jeden týden. Náklady na ujeté kilometry se přitom nefakturují.


Druhou novinkou je program Hyundai pojištění. Pojistku s nulovou akontací si mohou majitelé vozu Hyundai sjednat výhradně u autorizovaných dealerů značky. Pojistka zahrnuje kompletní havarijní pojištění a k němu navíc zdarma i povinné ručení se zvýšenými limity pojistného plnění, asistencí Komfort a přímou likvidací Profík. Součástí tohoto pojištění je i možnost zapůjčení náhradního vozidla zdarma. To vše nabízí Hyundai za 2,75 % z kupní ceny vozidla. Nulová spoluúčast ovšem platí pouze v případě opravy vozu v autorizovaném servisu Hyundai. Platbu pojistného lze uskutečnit ve čtvrtletních, pololetních nebo ročních intervalech.

 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz