Fleet AwardsFleet Awards Firemní auto rokuFiremní auto roku Fleet SlovenskoFleet Slovensko
 

iFLEET » Archiv 2005-19 » Hyundai v kvalitativním testu Auto Bildu opět vítězem, Škoda nejlepší evropskou značkou

Hyundai v kvalitativním testu Auto Bildu opět vítězem, Škoda nejlepší evropskou značkou

 
49cc_hyundai_i40_1

pondělí, 2. ledna 2012

Německý magazín Auto Bild vyhlásil ve svém každoročním hodnocení kvality „Auto Bild Qualitätsreport“ podruhé za sebou vítězem značku Hyundai. Prestižní ocenění získala korejská automobilka na základě komplexní analýzy spolehlivosti, dlouhodobé...

 

Německý magazín Auto Bild vyhlásil ve svém každoročním hodnocení kvality „Auto Bild Qualitätsreport“ podruhé za sebou vítězem značku Hyundai. Prestižní ocenění získala korejská automobilka na základě komplexní analýzy spolehlivosti, dlouhodobé kvality a zákaznické spokojenosti.

„Auto Bild Qualitätsreport“ je jedním z nejrespektovanějších průzkumů kvality v automobilismu. V jeho každoročním hodnocení je zahrnuto sedm klíčových kritérií, jimž je přiřazen shodný význam, a to včetně zkušeností 8610 majitelů vozů, záruk poskytovaných výrobcem, informací o svolávacích akcích a dat ze 7,5 milionu kontrol vozidel od německých stanic technické kontroly TÜV (Technische Überwachung Verein). „Auto Bild Qualitätsreport“ tak jde ve svém hodnocení mnohem dále než populární „TÜV Report“, jehož vypovídací hodnota je jen omezená.

Hyundai získal letos výslednou známku 2,43, zatímco vloni to bylo 2,3. Ani mírné zhoršení hodnocení ale Hyundai o vítězství nepřipravilo, výsledky byly letos kritičtější i k jiným značkám: Vloni se známkou 2,40 druhá Honda se letos sice opět umístila na druhé příčce, ale tentokrát se známkou 2,50 a musela se o druhou příčku podělit s Mazdou a Toyotou, které získaly stejné hodnocení. Druhá příčka prostě patřila Japoncům, zatímco o šesté místo se podělili Němci: Audi, BMW a Mercedes se známkou 2,71. Tyto prémiové značky se však musely sklonit před Škodou, která se umístila za korejsko-japonským „blokem“ na páté příčce s výslednou známkou 2,57 a stala se tak nejen nejúspěšnější z koncernu Volkswagen, ale nejúspěšnější evropskou značkou v tomto testu vůbec a také "skokanem roku", protože vloni jí patřila až dvanáctá příčka. Na té ji nyní vystřídal mateřský Volkswagen, který dostal známku 2,86. I tak si polepšil, vloni byl totiž Volkswagen až šestnáctý...

Kia, sesterská značka vítězného Hyundaie, na rozdíl od něj příliš nezabodovala, protože jí se známkou 3,14 patří společně s Fordem až 14. příčka. Radost z výsledků nemají ani v Itálii či Francii: Na posledních třech příčkách se umístily značky Fiat, Citroën a Peugeot...

Hlavním faktorem vítězství značky Hyundai se stal pětiletý program komplexní záruky. Auto Bild poznamenal, že ostatní výrobci v Evropě tak komplexní záruční krytí neposkytují. Kia má sice sedmiletou záruku, ta je však limitována počtem ujetých kilometrů a Hyundai navíc přidává i kondiční prohlídky zdarma po celou dobu trvání garance.

 

Kompletní výsledky, systém hodocení i porovnání různých testů kvality a spokojebnosti v automobilismu přinese letošní první vydání magazínu FLEET firemní automobily, které vyjde 1. března. 

 

 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz