Kooperativa začala nabízet pojištění po telefonu
čtvrtek, 7. srpna 2008
V rámci dalšího rozšiřování klientských služeb založených na moderních technologiích začala pojišťovna Kooperativa letos v srpnu nabízet klientům pojištění prostřednictvím telefonu. „Máme velmi dobré zkušenosti s pojištění on-line přes internet, tak...
V rámci dalšího rozšiřování klientských služeb založených na moderních technologiích začala pojišťovna Kooperativa letos v srpnu nabízet klientům pojištění prostřednictvím telefonu. „Máme velmi dobré zkušenosti s pojištění on-line přes internet, tak jsme se rozhodli klientům nabídnout další rychlý, pohodlný a moderní prodejní kanál – naši bezplatnou nonstop „zelenou“ linku 800 105 105 se zkušenými operátory,“ uvedl ředitel Centra zákaznické podpory Kooperativy Tomáš Szewieczek.
Po telefonu nabízí druhá největší pojišťovna českého trhu zatím pojištění majetku občanů (domů, bytů, domácností a rekreačních objektů), pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli, povinné ručení a havarijní pojištění. Klienti za sjednání pojištění majetku po telefonu získají slevu 10 %. „Klient zavolá na naši zelenou linku, operátor se ho vyptá na všechny potřebné údaje a pojištění s klientem uzavře, následně operátor sjedná schůzku s regionálním zástupcem Kooperativy. Ten klientovi zanese hotovou smlouvu v požadovaný čas k podpisu. V některých případech ještě týž den, kdy k nám klient volal. Je-li potřeba, učiní zástupce Kooperativy i další potřebné kroky – například v havarijním pojištění nezbytnou fyzickou prohlídku vozidla zástupcem pojišťovny,“ vysvětluje Szewieczek postup uzavření smlouvy.
Zájem ze strany veřejnosti očekává Kooperativa ve stovkách uzavřených smluv měsíčně. „To je samozřejmě jen odhad. Pokud bude zájem větší, není problém zvýšit počet operátorů, kteří budou smlouvy uzavírat. Potenciál vidím skutečně vysoký – měsíčně na naši bezplatnou linku volá několik desítek tisíc lidí,“ doplnil pro ilustraci ing. Tomáš Szewieczek.