Kvůli insignii opel zavádí mimořádné směny
čtvrtek, 12. března 2009
Opel Insignia vstoupil na trh teprve před nedávnem, ale automobilka Opel již v Evropě registruje 75 tisíc objednávek na tento model. Vzhledem k tomu, že poptávka je vyšší, než se očekávalo, přistoupila automobilka k vyhlášení mimořádných sobotních...
Opel Insignia vstoupil na trh teprve před nedávnem, ale automobilka Opel již v Evropě registruje 75 tisíc objednávek na tento model. Vzhledem k tomu, že poptávka je vyšší, než se očekávalo, přistoupila automobilka k vyhlášení mimořádných sobotních směn – k již ohlášeným dvěma sobotním směnám v březnu se přidají další v květnu.
Přestože se neustále spekuluje o tom, v jaké situaci se Opel nachází, prodeji automobilů této značky to neuškodilo. Během prvního březnového týdne se v Německu prodalo 18 000 nových vozů značky Opel, zatímco před rokem to bylo 7200 automobilů.
K výsledkům automobilky Opel přispěli i čeští dealeři, kteří během uplynulého víkendu prodali v rámci každoroční kampaně „24 hodin Opel“ 414 nových vozů. Největší zájem z nabídky skladových vozů byl o modely Corsa a Astra, zákazníci ovšem mohli zadávat své specifické požadavky i tzv. do výroby. A v tomto případě zabodovala letošní novinka – sedan, resp. liftback střední třídy Opel Insignia. Během 24 hodin získali prodejci sítě Opel na Insignii přes sedmdesát závazných objednávek. „Insignia těží především ze svého atraktivního designu, vyspělých technologií. Neméně důležitá je i cena, která začíná na necelých 550 000 Kč. Trumfem je navíc i čerstvý titul evropského Automobilu roku,“ vysvětluje Thomas Beger, prodejní a marketingový ředitel českého zastoupení značky Opel.