Manažeři toyoty zachraňují prodej
čtvrtek, 15. ledna 2009
Do konce března by si nové vozy značky Toyota mohlo koupit až 2200 manažerů této automobilky. V Japonsku je běžné, že zaměstnanci kupují produkty podniku, v němž pracují, takováto akce je však ojedinělá. Podle mluvčího společnosti se nejedná o...
Do konce března by si nové vozy značky Toyota mohlo koupit až 2200 manažerů této automobilky. V Japonsku je běžné, že zaměstnanci kupují produkty podniku, v němž pracují, takováto akce je však ojedinělá. Podle mluvčího společnosti se nejedná o rozhodnutí či nařízení firmy, ale jde čistě o spontánní akci, kterou manažeři vymysleli během neformálních setkání.
Toyota očekává, že za loňský fiskální rok, který končí 31. březnem, vykáže kvůli poklesu celosvětové poptávky první provozní ztrátu ve své historii. Podle odhadů firmy by měly celoroční tržby poklesnout o 18 procent.