iFLEET » Archiv 2005-19 » Martin Peleška se vrátil do české Toyoty jako podejní a marketingový ředitel
Společnost Toyota Motor Czech oznámila vytvoření nové pozice Sales & Marketing Director ve své manažerské struktuře. Od 1. července 2012 v této funkci působí Martin Peleška, který se tak vrátil ze svého tříletého působení v evropské centrále...
Společnost Toyota Motor Czech oznámila vytvoření nové pozice Sales & Marketing Director ve své manažerské struktuře. Od 1. července 2012 v této funkci působí Martin Peleška, který se tak vrátil ze svého tříletého působení v evropské centrále Toyoty.
Pracovní kariéru v automobilovém průmyslu zahájil Martin Peleška v roce 1999 ve společnosti Ford Motor Company ČR, kde získal zkušenosti na mnoha pozicích. V roce 2006 přešel do společnosti Toyota Motor Czech a zde působil jako Sales Manager pro ČR a posléze jako Senior Sales Manager pro ČR a SR. V červenci 2009 byl vyslán do evropské centrály Toyota Motor Europe v Bruselu, kde působil na různých manažerských pozicích v oblasti prodeje a marketingu.