Nejspokojenější jsou zákazníci se službami dealerů lexusu
úterý, 17. března 2009
Podle mezinárodní studie spokojenosti zákazníků, kterou vypracovala společnost J.D. Power and Associates (2009 Customer Service Index Study) se může nejvyšší mírou spokojenosti zákazníků se službami dealerů pochlubit značka Lexus. Již 29. ročníku...
Podle mezinárodní studie spokojenosti zákazníků, kterou vypracovala společnost J.D. Power and Associates (2009 Customer Service Index Study) se může nejvyšší mírou spokojenosti zákazníků se službami dealerů pochlubit značka Lexus. Již 29. ročníku tohoto specializovaného průzkumu se v období od října do prosince loňského roku zúčastnilo celkem 106 059 majitelů či uživatelů osobních vozů s datem výroby mezi roky 2004 až 2008. Studie probíhala v šestnácti zemích (Austrálie, Kanada, Francie, Německo, Velká Británie, Čína, Indie, Indonésie, Japonsko, Malajsie, Mexiko, Nový Zéland, Filipíny, Jižní Afrika, Taiwan a Thajsko). Lexus získal celkem 835 bodů z tisícibodového maxima a na prvním místě měl náskok 25 bodů před druhým Jaguarem. Na dalších místech se umístily značky BMW (808 b), Cadillac (806 b) a Acura (805 b).