Nejvíce spokojených zákazníků? u lexusu a škody!
středa, 21. května 2008
Zákazníci značky Lexus jsou stále spokojenější, což je názor samotných majitelů vozidel. Dokládá to další absolutní vítězství ve studii spokojenosti zákazníků J.D. Power and Associates United Kingdom Customer Satisfaction Study 2008. Ve Velké...
Zákazníci značky Lexus jsou stále spokojenější, což je názor samotných majitelů vozidel. Dokládá to další absolutní vítězství ve studii spokojenosti zákazníků J.D. Power and Associates United Kingdom Customer Satisfaction Study 2008. Ve Velké Británii získal Lexus toto prestižní ocenění již poosmé v řadě, což se doposud nepodařilo žádnému jinému výrobci. První místo je pro Lexus zároveň oceněním tradiční kvality a spolehlivosti jeho vozů. Na druhém místě za luxusní divizí japonské Toyoty se umístila značka Škoda, která tak na náročném trhu ve Velké Británni předčila všechny evropské značky. Třetí byla opět japonská automobilka: Honda. J.D. Power and Associates United Kingdom Customer Satisfaction Study 2008. Studie spokojenosti zákazníků ve Velké Británii je založena na odpovědích více než 16 000 majitelů vozů průměrně po dvou letech vlastnictví a zahrnuje 28 značek a 100 modelů. Majitelé vozů ve čtyřech hlavních oblastech detailně hodnotí nejen své vozy, ale taktéž péči, kterou jim daná značka věnuje. Tedy kvalitu a spolehlivost; přitažlivost vozu (zahrnuje výkon, design, komfort, jízdní vlastnosti); spokojenost se službami prodejce a provozní náklady (zahrnuje spotřebu pohonných hmot, pojištění a servisní náklady).